Бібліотечне обслуговування, зокрема спілкування - це складна система міжособистісних стосунків читача і бібліотекаря. Саме в процесі обслуговування виникають складні ситуації. На сторінках фахових вітчизняних та російських видань неодноразово розглядалися проблеми психології бібліотечного обслуговування, типів читачів, психології бібліотекаря, причин виникнення конфліктів. Фактично усі аспекти бібліотечної роботи можуть створювати конфліктну ситуацію в т. ч. в середині колективу.
Соціальні психологи переконані: найбільшим навантаженням та найсильнішим випробуванням для людини є інша людина. Сьогодні найактуальнішою для професій в сфері міжособистісних відносин є проблема стресових ситуації на роботі. Безперечно, бібліотечна професія належить до таких.
В психологічній практиці використовуються термін «синдром професійного вигорання», який відображається у фізичній, психологічній втомі працівника. Розрізняють професійне та емоційне вигорання, хоча обидва ці прояви взаємопов
...
Читати далі »