Пошук

Архів записів

Друзі сайту







Історична Волинь
Освітній навігатор
Рівненщина: регіональний інформаційний портал
Бібліоміст


читання інновації книжкова виставка книги РДОБ УБА бібліоміст краща книга Рівне Англійська мова аудіокнига бібліотека Інтернет бібліотеки Проект інтерактивна конференція акція Конкурс краща книга Рівненщини проекти навчання тренінг бібліотекарі реклама соціальні мережі майстер-клас Юлія Ковальчук громада влада Всеукраїнський день бібліотек Рівненська обласна бібліотека Рівненська область дозвілля письменник Бібліофест переможці перемога зустріч презентація круглий стіл незрячі книга досвід обласна бібліотека освіта Письменницький маршрут інформаційні технології професійне читання фахова періодика інсталяція

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0






П`ятниця, 15.12.2017, 04:45
Вітаю Вас Гість | RSS

Libr.Net

методичний блог Рівненської обласної універсальної наукової бібліотеки
Головна | Реєстрація | Вхід
Головна » 2011 » Березень » 18 » "Залученість" працівника - запорука розвитку організації!
12:21
"Залученість" працівника - запорука розвитку організації!
Блукаючи Інтернетом, іноді можна натрапити на дуже цікаву інформацію... Зокрема, чимало матеріалів стосуються теми навчання та розвитку, мотивації персоналу. 
Отже, незабуваючи про небезпеку  "професійного вигорання", познайомимся із поняттям "залученість працівників".
"Задоволений працівник – хороший працівник. Ще кілька років тому міжнародні компанії, які є в Україні найкращими роботодавцями, користувалися цим принципом. Людина має почувати себе впевненою у завтрашньому дні, знати що її цінують і що вона має простір для самореалізації. Тоді і працювати вона буде краще. Це є базою. Але з’явився новий показний – залученість працівника (рос. вовлеченность).
Завданням менеджменту компаній стало працювати з людьми та мотивувати їх таким чином, аби вони відчували, що працюючи краще на компанію, вони працюють на себе. Залучені працівники можуть залишитися після роботи, тому що вони хочуть зробити більше і краще. Залучені працівники знають, що від них залежить успіх компанії.
А чи ваші працівники залучені?
Але чи впевнені ви у тому, що ваші працівники залучені? Не будемо вигадувати велосипед, і звернемося до досвіду бізнесових структур.
Проведіть опитування.
1. Чи знають працівники про місію вашої організації? Куди і навіщо ви рухаєтесь? Запитайте у всіх, навіть у адміна.
2. Чи знають працівники завдання, які поставила перед собою організація?
3. Чи знають працівники свою роль в організації? Який вклад вносить кожен з них особисто в досягнення поставлених завдань?
4. Які проблеми в діяльності організації вбачають працівники?
(можливо ви про них навіть не здогадуєтесь) і як вони пропонують їх вирішити?
Звісно, опитування має бути анонімним. І проводити його потрібно з певною періодичністю. За його результатами можна бачити, над чим необхідно працювати. Які слабкі сторони є в організації, і як їх підтягнути.
Обов’язково поінформуйте працівників про зміни, здійснені за їх порадами. Це так само сприятиме їх залученню, адже люди знатимуть, що їх почули.
Спілкуйтеся з колегами, питайте їх порад..."

Цікаво було б організувати таке опитування та познайомитися з результатами...

Категорія: Новини | Переглядів: 1226 | Додав: Ola_P | Теги: залученість працівника, персонал, менеджент   | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 2
1  
Спасибі за підказку. Не зважаючи на прості, наче б то , питання - вони заставляють глибше продумувати наш шлях. Обовязково використаємо на першому ж семінарі чи навчанні

2  
Сподіваємося незабаром почути/прочитати про результати Вашого опитування! smile

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Copyright MyCorp © 2017