Пошук

Архів записів

Друзі сайту







Історична Волинь
Освітній навігатор
Рівненщина: регіональний інформаційний портал
Бібліоміст


читання інновації книжкова виставка книги РДОБ УБА бібліоміст Рівне Англійська мова аудіокнига бібліотека Інтернет бібліотеки Проект інтерактивна конференція акція Конкурс краща книга Рівненщини проекти навчання тренінг бібліотекарі реклама соціальні мережі майстер-клас Юлія Ковальчук громада влада Всеукраїнський день бібліотек Рівненська обласна бібліотека Рівненська область дозвілля письменник Бібліофест переможці перемога зустріч Грант презентація круглий стіл незрячі книга досвід обласна бібліотека освіта Письменницький маршрут інформаційні технології професійне читання фахова періодика інсталяція

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0






Субота, 15.12.2018, 18:31
Вітаю Вас Гість | RSS

Libr.Net

методичний блог Рівненської обласної універсальної наукової бібліотеки
Головна | Реєстрація | Вхід
Головна » 2018 » Листопад » 17 » Втілюємо супертренд STEAM
14:22
Втілюємо супертренд STEAM

                                                               «Ми живемо в світі, який не розбитий

на дисципліни (= предмети):

цей світ включає в себе прояви кількох

областей досліджень (науки) фактично

акумульованих через обставини

повсякденного життя.» –

Jonathan W. Gerlach,

Розвиваючись, трансформуючись і адаптуючись, бібліотека залишається культурно-цивілізаційним феноменом із функціями суспільного інституту, володіючи універсальною компетенцією, яка включає всі досягнення культури та цивілізації.

Активно перебудовується і внутрішній простір відділу, який є важливою складовою частиною культурно-освітнього процесу. Науковий прогрес має важливе значення для зростання економіки та конкурентоспроможності кожної країни. Розвиток науки та впровадження інновацій в галузі культури з метою якісної соціалізації молоді є пріоритетним напрямком і в Україні.

У системіSTEAM- освіти гармонійно поєднано вивчення науки (S), технології (T), інженерного підходу (E), артдизайну (А) та математики (M) не як окремих предметів, а в цілісності на засадах міждисциплінарної інтеграції.

STEAM cпейс – це простір, в якому збираються юні мейкери для того, щоб продемонструвати винаходи, які вони розробляють власними руками разом з бібліотекарями.

Оснащення STEAM- лабораторії відділу обслуговування користувачів документами іноземними мовами акумулює: 3-D принтер, 3-D сканер, 3-D ручки, плоттер, графічний планшет, окуляри віртуальної реальності, ламінатор.

Вчителі англійської мови НВК № 2 «Школа-Ліцей» долучилися до апробації плоттера, окулярів віртуальної реальності, 3D ручок, графічного планшета, ознайомлено з принципом роботи 3D принтера. Вразила присутніх і тифлопродукція, надрукована на 3D принтері для слабозорих дітей, яка реально використовується в якості дидактичних матеріалів у спеціалізованих навчальних закладах як Рівного так і по всій Україні. Досвід STEAM забезпечує інтеграцію різних освітніх категорій (математика – образотворче мистецтво – іноземні мови, математика – фізика – біологія – географія – іноземні мови).

Мотиваційна складова STEAM-освіти – створення ситуації успіху, вільний вибір завдань та інструментаріїв,використання прийому «мозковий штурм», самооцінка діяльності та корекція, рефлексія поведінки, прогнозування діяльності, створення ситуацій взаємодопомоги, зацікавленість у результатах.

Вчителям запропоновано такі форми проведення заходів: елементи країнзнавчого уроку-подорожі, віртуальна мандрівка, тематичний англомовний квест, аукціон ідей, ігрова програма, майстер-клас, STEAM- проекти, самопрезентація, елементи інтегрованих уроків, бібліомікс, арт-година, інформ-дайджест , інформ-дос’є, game corner (ігровий куточок) з дидактичними іграми з вивчення англійської мови, проект конструювання мобільної робототехніки із використанням LEGO інструментів, коучинги або тренінги з тривимірного моделювання.

Створення умов для синергії науки, технологій, математики, інженерії та мистецтва та пріоритети для впровадження STEAM-технологій у відділі дозволяє не тільки знайомиться з новими напрямами розвитку науки, а й вчитися реалізовувати вивчене на практиці. Вчителі отримали прикладні навички щодо комплексного навчання, впровадження яких забезпечить реалізацію подальшої соціалізації, конкурентоспроможності та успіху молоді у світі майбутнього.

Отже, STEAM- спейс це один з важливих сучасних трендів розвитку нашої бібліотеки, який, надіємося, дасть можливість реалізувати інтегрований, міждисциплінарний та проектний підхід у проведенні заходів та залучати приток нових користувачів.

Панчук Тетяна

Категорія: Іноземка | Переглядів: 31 | Додав: black | Теги: освіта України   | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Copyright MyCorp © 2018