Пошук

Архів записів

Друзі сайту







Історична Волинь
Освітній навігатор
Рівненщина: регіональний інформаційний портал
Бібліоміст


читання інновації книжкова виставка книги РДОБ УБА бібліоміст краща книга Рівне аудіокнига бібліотека Інтернет бібліотеки Проект інтерактивна конференція акція Конкурс краща книга Рівненщини проекти навчання тренінг бібліотекарі реклама соціальні мережі майстер-клас Юлія Ковальчук громада влада Всеукраїнський день бібліотек Рівненська обласна бібліотека Рівненська область дозвілля письменник Бібліофест переможці перемога зустріч презентація круглий стіл незрячі книга досвід обласна бібліотека освіта Письменницький маршрут інформаційні технології професійне читання фахова періодика молоді бібліотекарі інсталяція

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0






Четвер, 17.08.2017, 08:07
Вітаю Вас Гість | RSS

Libr.Net

методичний блог Рівненської обласної універсальної наукової бібліотеки
Головна | Реєстрація | Вхід
Головна » 2015 » Грудень » 9 » Використання гумору на уроках англійської мови
12:12
Використання гумору на уроках англійської мови
Використання гумору на уроках англійської мови
Продовжуємо ділитися матеріалами з питань використання методичних матеріалів Ресурсного центру з теми «Використання гумору на уроках англійської мови», присвячено проблемі використання гумору як ефективної стратегії у навчанні англійської мови як іноземної учнів різного віку. Впродовж року працівники відділу обслуговування документами іноземними мовами обрали цікаву тему з впровадження гумору в навчальний процес для груп користувачів-вчителів іноземних мов.  визначено три основних типи гумору, які використовуються у навчанні англійської мови; запропоновано декілька доречних способів використання гумору в процесі навчання англійської мови як іноземної.
               Мета: домогтися розуміння учнями ролі гумору в житті; виробляти вміння розрізняти гумористичні твори, розповідати про особливість побудови байки, поповнити знання англійської мови; розвивати культуру зв’язного мовлення, вміння зіставляти гумористичні із сьогоднішнім реальним життям; грамотно висловлювати власні думки, судження, логічно й послідовно аргументувати свої міркування; виховувати почуття взаємної негативне ставлення до несправедливості, брехні, жадності; формувати активну життєву позицію.
               Успіх чи невдача учнів у вивченні англійської мови в значній мірі залежить від того, що відбувається в класі. Відповідно до цього, уроки повинні бути не тільки інформативним, а й цікавим, що запам'ятовується і приємним. Один з кращих способів, щоб тримати студентів, орієнтованих на вашому класі і уникнути їх мотивацію до праці і стресових діяльності є, на наш погляд, використання гумору.
               Відомо, що гумор у класі, де вивчають іноземну мову  це більше, ніж просто привід, щоб викликати сміх. Гумор об'єднує ланцюгову реакцію, збільшуючи мотивацію і впевненість у собі учня, який створює комфортну і сприятливу атмосферу в класі для легкого засвоєння мови. Таким чином, гумор  є цінним інструментом у класі іншої мови мова, коли він використовується належним чином.
Панчук Тетяна
Категорія: Іноземка | Переглядів: 277 | Додав: black | Теги: гумор на уроці, психологічне розвантаження, розширення словникового запасу   | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Copyright MyCorp © 2017