Пошук

Архів записів

Друзі сайту







Історична Волинь
Освітній навігатор
Рівненщина: регіональний інформаційний портал
Бібліоміст


читання інновації книжкова виставка книги РДОБ УБА бібліоміст Рівне Англійська мова аудіокнига бібліотека Інтернет бібліотеки Проект інтерактивна конференція акція Конкурс краща книга Рівненщини проекти навчання тренінг бібліотекарі реклама соціальні мережі майстер-клас Юлія Ковальчук громада влада Всеукраїнський день бібліотек Рівненська обласна бібліотека Рівненська область дозвілля письменник Бібліофест переможці перемога зустріч Грант презентація незрячі книга досвід обласна бібліотека краєзнавство освіта Письменницький маршрут інформаційні технології професійне читання фахова періодика інсталяція

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0






П`ятниця, 22.06.2018, 18:43
Вітаю Вас Гість | RSS

Libr.Net

методичний блог Рівненської обласної універсальної наукової бібліотеки
Головна | Реєстрація | Вхід
Головна » 2018 » Травень » 30 » Учимо та декламуємо вірші англійською мовою: тренінг-порада з розвитку усного мовлення
09:07
Учимо та декламуємо вірші англійською мовою: тренінг-порада з розвитку усного мовлення

У відділі обслуговування документами іноземними мовами відбулася тренінг-порада для вчителів з розвитку усного мовлення. Старше і молодше покоління розмірковували на різні і не тільки поетичні теми: що надихає людину на написання віршів, що має відбутися в житті, щоби в душі людини народилися геніальні поезії?

Для уведення до теми ми ознайомили з методами навчання розвитку мовлення. Зроблено акцент на аудіюванні, одному з видів розвитку зв’язного мовлення є аудіювання.

Риси аудіювання:

• за характером мовленнєвого спілкування (безпосереднє, усне);

• за роллю у процесі спілкування (реактивне);

• за спрямованістю інформації (рецептивне);

• за формою перебігу психічних процесів (внутрішнє сприйняття, увага, розпізнавання, зіставлення, групування, утримання в пам'яті);

• за характером продукту мовленнєвої діяльності (умовивід як результат розуміння сприйнятого змісту).

Чинники формування здатності аудіювання:

• мотивація;

• загальний інтелектуальний розвиток;

• рівень ерудиції;

• знання та вміння з рідної мови.

Уміння й навички аудіювання:

• розуміти мовлення в різних ситуаціях спілкування для задоволення різноманітних потреб;

• визначати тему, мету діалогічного або монологічного мовлення;

• встановлювати, підтримувати контакт зі співрозмовниками, не залучаючи власної продуктивної діяльності.

Допоміжні засоби, що удосконалюють уміння і навички аудіювання:

• уміння концентруватися (готувати себе до слухання: зайняти зручну позицію по відношенню до адресанта, згадати відоме про предмет мовлення, осмислити тему, спробувати передбачити події, виділити практичну значущість для себе повідомлюваного, створити інтерес до предмета мовлення, залучити власну емоційну пам'ять);

• уміння аналізувати зміст, визначати мету мовлення (переконуючого, інформаційного й розважального), визначити композицію мовлення, вінничанці головну тему та основну думку, форми аргументації (аналогії, факти цифри);

• уміння слухати критично, пов'язувати почуте і «чистім досвідом, систематизувати почуте, намагаючись передбачити розвиток головної теми; оцінювати почуте;

• уміння конспектувати (залежно від умов спілкування зосереджувати увагу на ключових словах).

Основні недоліки аудіювання:

- неосмислене сприйняття тексту, коли слухання є фоном для іншого виду діяльності;

- вибіркове сприйняття окремих уривків почутого;

- невміння критично аналізувати зміст повідомлення і встановлювати зв'язок між почутим і фактами дійсності;

- несприятливі зовнішні умови спілкування.

Читання включає:

- техніку читання;

- розуміння прочитаного.

Учні навчальних закладів Рівного продемонстрували практичні навички розвитку усного мовлення: декламували ліричні строки англійською мовою та знайомили з кращими носіями поетичного слова в українських перекладах.

Присутні під час віршування продовжували формувати свої уміння і навички у різних видах усної мовленнєвої діяльності: виразно читали вголос знайомі віршовані тексти відповідно до орфоепічних та інтонаційних норм; виділяли й запам’ятовувати в прочитаному головне й деталі, ставили й відповідали на запитання, оцінювати прочитаний текст з погляду змісту, виразного оформлення тощо.
А яки методи для розвитку мови застосовують колегі-бібліотекарі? 

Панчук Тетяна
Категорія: Іноземка | Переглядів: 25 | Додав: black | Теги: декламація, поезії, розвиток усного мовлення   | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Copyright MyCorp © 2018