Пошук

Архів записів

Друзі сайту







Історична Волинь
Освітній навігатор
Рівненщина: регіональний інформаційний портал
Бібліоміст


читання інновації книжкова виставка книги РДОБ УБА бібліоміст краща книга Рівне аудіокнига бібліотека Інтернет бібліотеки Проект інтерактивна конференція акція Конкурс краща книга Рівненщини проекти навчання тренінг бібліотекарі реклама соціальні мережі майстер-клас Юлія Ковальчук громада влада Всеукраїнський день бібліотек Рівненська обласна бібліотека Рівненська область дозвілля письменник Бібліофест переможці перемога зустріч презентація круглий стіл незрячі книга досвід обласна бібліотека освіта Письменницький маршрут інформаційні технології професійне читання фахова періодика молоді бібліотекарі інсталяція

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0






П`ятниця, 18.08.2017, 08:51
Вітаю Вас Гість | RSS

Libr.Net

методичний блог Рівненської обласної універсальної наукової бібліотеки
Головна | Реєстрація | Вхід
Головна » 2015 » Січень » 8 » Тематичний урок «Чому я не можу жити під водою, як риба? Та інші питання про воду»
15:06
Тематичний урок «Чому я не можу жити під водою, як риба? Та інші питання про воду»
У відділі абонемента відбувся тематичний урок  4.01.2015 до проекту 2015 «Рік Європи в Україні».
Слухачами були читачі «Кімнати сімейного читання», а саме діти.
Багато питань про властивості води для дорослого здаються очевидними, однак не для дітей. З чого зроблені хмари, і чому падає дощ? Чому тонуть скляні камінці, а повітряна кулька  - ні? Чому неможливо жити під водою, як риба?
Перед тим як провести розповідь про рекомендовані книжки до теми, я провела певні досліди і ми разом поспостерігали за фізичними явищами.
Діти ставили запитання про воду й засвоювали перші наукові поняття.
Нотатки для батьків і вчителів: (цікаві досліди та завдання)
1. Назвіть ті місця де можна знайти багато води? (море, річка, озеро, калюжа, водоспад, фонтан, кран у ванні…)
Ти можеш намалювати ці речі?
Подумай як можна використовувати воду з цих місць?
2. Гра «Плутанка» : посортувати слова на групи «Сніг», «Дощ», «Туман», «Лід», «Вода». Деякі слова можуть належати до кількох груп.
Сльота, айсберг, бурулька, дим, волога, каскад, розливати, дощовий, бульбашка, сирість, крапля, туман, мусон, бризки, злива, дзюрчати, хмара, моросити, град, мокрий сніг, роса, крапати, лити, мороз.
3. Тоне чи плаває?
Підготуйте предмети різної величини, форми із різного матеріалу: монети, кульки, коробок, губку, олівець. Спільно поміркуйте, які предмети потонуть, а які плаватимуть? Покладіть їх у воду й обговоріть те, що побачите. Посортуйте предмети на ті, що плавають, і ті , що тонуть.
4. І тече, і ллється
Візьміть пластиковий посуд: пляшки, кухлі, пластянки з-під йогурта. Що розмаїтніша його форма, то ліпше. Разом експересентуйте над ванночкою, або у ванні. Наливайте воду від однієї до іншої посудини. Запитуйте дітей про те, яка посудина, на їхню думку, вміщує більше води. Звідки швидше вода витече – з кухля чи з пляшки.
Список використаної літератури:
1. Г’юїтт С. Чому я не можу жити під водою, як риба? / С. Г’юїтт – Л. , 2010. – 32 с.
2. Екологія : дит.енцикл. / авт.- упоряд. О. Є. Чижевський. – К. : Школа, 2001. – 414 с. : іл. -  (Я пізнаю світ).
3. Коляда М. Г. Таємниці рослинного світу. Дивовижні факти з життя рослин / М. Г. Коляда. – Д. :ТОВ ВКФ «БАО», 2008. – 272 с. : іл.
4. Море: енцикл. для дітей. – К. : Махаон-Україна, 2011. – 64 с. : іл.
5. Світ навколо нас. Рослини / уклад. Тишковець С.В. – К. : Кобза, 2004. – 352 с.
                                                                                                                                                                           Дісик Мирослава
 
 
Категорія: Бібліотечні інновації | Переглядів: 323 | Додав: abonement   | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Copyright MyCorp © 2017