Пошук

Архів записів

Друзі сайту







Історична Волинь
Освітній навігатор
Рівненщина: регіональний інформаційний портал
Бібліоміст


читання інновації книжкова виставка книги РДОБ УБА бібліоміст краща книга Рівне Англійська мова аудіокнига бібліотека Інтернет бібліотеки Проект інтерактивна конференція акція Конкурс краща книга Рівненщини проекти навчання тренінг бібліотекарі реклама соціальні мережі майстер-клас Юлія Ковальчук громада влада Всеукраїнський день бібліотек Рівненська обласна бібліотека Рівненська область дозвілля письменник Бібліофест переможці перемога зустріч презентація круглий стіл незрячі книга досвід обласна бібліотека освіта Письменницький маршрут інформаційні технології професійне читання фахова періодика інсталяція

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0






Субота, 16.12.2017, 14:55
Вітаю Вас Гість | RSS

Libr.Net

методичний блог Рівненської обласної універсальної наукової бібліотеки
Головна | Реєстрація | Вхід
Головна » 2016 » Травень » 24 » “Смачна лексика” Мультимедійна презентація з теми “Fruisand Vegetables” = Фрукти та овочі.
13:43
“Смачна лексика” Мультимедійна презентація з теми “Fruisand Vegetables” = Фрукти та овочі.
Відділ обслуговування документами іноземними мовами запропонував молодим учителям урок  для початкових класів.
Мета:
Повторити з дітьми лексику теми «Овочі та фрукти».
Ввести та активізувати нову лексику.
Розвивати  артикуляційний апарат, діалогічне мовлення, навички  читання, уміння використовувати знання і навички   у  житті,  уміння  працювати  в   парах і групах.
Закріплювати лексико-граматичний матеріал. 
Розуміти важливість оволодіння іноземною мовою і потреби  користування нею як засобом спілкування.
 Задачі:
Практична:
 ознайомлення учнів з назвами фруктів та овочів,
 організація тренування у застосуванні нової лексики на рівні фрази.
Освітня:
розширювати філологічний кругозір учнів; вчити їх спостерігати за явищами англійської мови: фонетичними, лексичними, граматичними.
Розвиваюча:
вдосконалювати якість слухового сприймання,
озвивати фонематичний та інтонаційний слух учнів;
вдосконалювати роботу пам’яті: збільшувати обсяг довготривалої пам’яті (лексичний запас учня), слухової короткочасної пам’яті, оперативної пам’яті (вибір мовних засобів), зорової пам’яті;
розвивати мовленнєву реакцію, готовність до участі в спілкуванні;
формувати культуру читання, письма, усного мовлення.
Виховна:
виховувати розуміння важливості оволодіння англійською мовою і потреби користуватися нею як засобом спілкування;
прищеплювати почуття поваги до народу-носія англійської мови та до британської національної культури;
виховувати культуру спілкування, прийняту в сучасному цивілізованому світі.
Захід передбачав:
•             активізувати мовленнєві навички,
•             тренувати пам’ять і увагу,
•             розвивати уяву та фантазію,
•             навчати виразності та чіткості мови, дикції,  способу зміни голосу та імітації звуків і голосів через використання нетрадиційних видів навчання.
Щоб результат був  позитивний і діти легко запам’ятовували нові слова і граматичні формули, пропонується урок з елементами гри.  Методична порада: діти діляться на дві групи,  легко запам’ятовують нові слова і граматичні формули. Складають малюнок з пазлів “Vegetables” і  “Fruitsand” і на зворотній стороні є текст, який потрібно прочитати. Запропоновано гру з кошиками.   
На кошиках написано слова. Кошик1 з назвами овочів, а кошик 2 – фруктів. До кошику покласти ті магніти-малюнки, назви яких записані на кошику.Задіяно увесь наочний ресурс.
Підбиття підсумків.
Вивчити з дітьми назви овочів та фруктів.
Контроль в ігровій формі - засвоєння семантики нової лексики. Виконання вправ на упізнання.
Такий підхід сприяє мимовільному засвоєнню лексичних одиниць та граматичних структур, поглибленню набутих знань та використанню їх в усному мовленні.
Використана література:
Shevchuk N.
               Fruit and Vegetables/ N. Shevchuk //English Language and Culture. Weekly: Друга мова: Щомісячний додаток до газети "English". - Киiв: Шкільний світ, 2015. - №4. -  С.10-12.
Zhovnarenko I.
               Fruit and Vegetables/ I. Zhovnarenko //English Language and Culture. Weekly: Друга мова: Щомісячний додаток до газети "English". - Киiв: Шкільний світ, 2011. - №42. -  С. 7-8 .
               Fruits and Vegetable Prints //Englsh Learner's Digest. - Киiв: Знання, 2004. - №3. -  С. 8.
Пендзій С.
               Fruit and Vegetables. 3th Form/ С. Пендзій; О. Анікін; Я. Коваль; Т. Шостак //Англійська мова в початковій школі: Науково-методичний журнал. - Харків, 2015. - №12. -  С. 18-21.
Зверніть увагу на посилання і поділіться своїм досвідом цікавих занять з малечею:http://www.woodwardenglish.com/fruit-and-vegetables-in-english/. 
 Галина Дроздюк
Категорія: Іноземка | Переглядів: 257 | Додав: black | Теги: гра на уроці, смачна лексика, граматичні формули   | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Copyright MyCorp © 2017