Пошук

Архів записів

Друзі сайту







Історична Волинь
Освітній навігатор
Рівненщина: регіональний інформаційний портал
Бібліоміст


читання інновації книжкова виставка книги РДОБ УБА бібліоміст краща книга Рівне аудіокнига бібліотека Інтернет бібліотеки Проект інтерактивна конференція акція Конкурс краща книга Рівненщини проекти навчання тренінг бібліотекарі реклама соціальні мережі майстер-клас Юлія Ковальчук громада влада Всеукраїнський день бібліотек Рівненська обласна бібліотека Рівненська область дозвілля письменник Бібліофест переможці перемога зустріч презентація круглий стіл незрячі книга досвід обласна бібліотека освіта Письменницький маршрут інформаційні технології професійне читання фахова періодика молоді бібліотекарі інсталяція

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0






Понеділок, 21.08.2017, 06:21
Вітаю Вас Гість | RSS

Libr.Net

методичний блог Рівненської обласної універсальної наукової бібліотеки
Головна | Реєстрація | Вхід
Головна » 2014 » Липень » 21 » Сервіс нового покоління бібліотек - анімація
11:41
Сервіс нового покоління бібліотек - анімація
Анімація – це діяльність з розробки та здійсненя спеціальних програм проведення вільного часу. Анімація – це оживлення відпочинку й організація безпосередніх вражень від особистої участі у заходах.
Аніматори (як правило, молоді люди), основне їх завдання – не дати людям нудьгувати. У якості форми аніматори зазвичай мають яскраві футболки, що дають змогу бачити та впізнавати їх здалеку. На футболці - обов`язково:  картка з ім`ям аніматора і прапорцями країн, мовами яких він володіє. Аніматори завжди привітні і вітаються як зі старим знайомим. Відмінна пам`ять на лиця – їх професійний обов`язок.
Пропоною розглянути анімацію, як новий вид удосконаленого бібліотечного сервісу. А саме в період дії «Літньої читальні» протягом трьох місяців на свіжому повітрі.
Методичні основи анімаційного бібліотечного сервісу:
- тісна взаємодія з центрами відпочинку й розваг, організаторами фестивалів і карнавалів тощо, а також активне введення даних заходів до програми обслуговування користувачів;
- взаємодія з ДНЗ, літніми дитячими пришкільними таборами, центрами дитячого розвитку, гуртками;
- складання сценаріїв відпочинку, враховуючи тематику й особистісно-психологічне сприйняття того, що відбувається;
- реалізація повного комплексу бібліотечного обслуговування на основі розробленого сценарію, який уже передбачає всі можливі потреби читачів;
- робота бібліотекаря з відвідувачами книгозбірні по внесенню змін до сценарію у відповідності з погодою або іншими обставинами.
Уявіть собі анімаційну програму бібліотеки, яку втілюють у життя енергійні, привітні, практичні та висококваліфіковані творчі працівники бібліотечної команди, програму, розроблену з урахуванням вікових особливостей, і неодмінно відчуватиметься різниця між традиційним сервісом книгозбірні і анімацією нового покоління, яка допомагає як збільшити прямі показники роботи установи.
Від кваліфікації ж спеціалістів-аніматорів залежить: чи надовго запам`ятається це дійство читачеві.
Аніматор-бібліотекар повинен володіти психолого-педагогічними основами управління тимчасовим колективом, з яким працює, бути лідером у різноманітних колективах, які відрізняються за віком, складом, освітою, соціальним положенням, уміти впливати на думку оточуючих. Велике значення має схильність до лідерства, а саме: вміння проявляти ініціативу, привертати і спрямовувати увагу інших, пропонувати їм рішення, схильність розмовляти  мовою співбесідників. Бібліотекарі повинні володіти високими діловими якостями, глибокими знаннями психології людей, практичними навичками роботи в умовах чітко вибудованого механізму.
Як правило, на початку нового сезону «Літної читальні» командою бібліотекарів розробляється і затверджується програма на весь сезон. На  тиждень (по годинах) складається точний розклад заходів, і на кожного члена команди накладають певні обов`язки з їх проведення.
Робота з дітьми в період дії «Літньої читальні» – важка праця, бо ця людина повинна враховувати великий  ряд фізіологічних і психологічних особливостей дітей різного віку, створити такі умови, щоб кожній дитині в них було цікаво і вона змогла проявити і реалізувати себе як особистість. Для організації ефективної роботи з дітьми треба мати необхідні приміщення для перебування дітей у літні місяці і в непогоду, обладнані різноманітним інвентарем для малювання, ліпки, рухливих ігор, тощо.
                                                                                                                          Дісик Мирослава
 



 
Категорія: Бібліотечні інновації | Переглядів: 433 | Додав: abonement   | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Copyright MyCorp © 2017