Пошук

Архів записів

Друзі сайту







Історична Волинь
Освітній навігатор
Рівненщина: регіональний інформаційний портал
Бібліоміст


читання інновації книжкова виставка книги РДОБ УБА бібліоміст краща книга Рівне аудіокнига бібліотека Інтернет бібліотеки Проект інтерактивна конференція акція Конкурс краща книга Рівненщини проекти навчання тренінг бібліотекарі реклама соціальні мережі майстер-клас Юлія Ковальчук громада влада Всеукраїнський день бібліотек Рівненська обласна бібліотека Рівненська область дозвілля письменник Бібліофест переможці перемога зустріч презентація круглий стіл незрячі книга досвід обласна бібліотека освіта Письменницький маршрут інформаційні технології професійне читання фахова періодика молоді бібліотекарі інсталяція

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0






Субота, 19.08.2017, 00:04
Вітаю Вас Гість | RSS

Libr.Net

методичний блог Рівненської обласної універсальної наукової бібліотеки
Головна | Реєстрація | Вхід
Головна » 2013 » Лютий » 5 » Розсилк@ бібліотечних новин
18:03
Розсилк@ бібліотечних новин
Як зробити так, щоб Ваша розсилка про події і послуги бібліотеки працювала,.. щоб у відповідь на Ваш електронний лист приходили листи, дзвінки і читачі?
Існує кілька нехитрих правил, дотримуючися яких можна зробити свою розсилку результативною.

1. Адресат повинен погодитися на розсилку. 
Що це означає?
Перед тим як надсилати е-мейл з інформацією ви повинні отримати згоду від адресата на регулярну розсилку подібних повідомлень. Адресат сам може попросити Вас про це, або це буде Ваша ініціатива на яку він дасть згоду. Будь-яке розсилання інформаційних повідомлень незнайомим людям може бути віднесене до спаму та негативно позначитися на іміджі бібліотеки.

2. Шукайте групових абонентів
Що це означає?
Вашими абонентами можуть бути не тільки конкретні люди, а й організації. Установи і клуби, наприклад: школи, громадські організації, і клуби за інтересами, надсилаючи анонс події на корпоративну адресу обєднання Ви отримуєте одразу кілька отримувачів інформації.

3. Вказуйте необхідні відомості
До яких належать: дата, час, назва події, адреса закладу (можна додавати у підписі), телефон для довідок, відмітки про дрес-код, вартість входу, цікаві деталі (щось, що зможе зацікавити представників цільової аудиторії).

4. Листи повинні бути:
конкретними;
своєчасними (за кілька днів/тиждень до події);
систематичними (якщо лист є частиною постійної розсилки заходів надсилайте їх приміром щотижня, у певний день);
простими (зрозумілими для людей різних сфер зайнятості, віку і рівня ерудиції);
наглядними (містити одне-два фото, що ілюструє захід, уривок твору, посилання на відеозапис тощо).

Сподіваюся вищенаписане комусь пригодиться,
Юлія Ковальчук

Категорія: Професія бібліотекар | Переглядів: 532 | Додав: metodist | Теги: емейл-розсилка, Рівне, реклама, Рівненська обласна універсальна нау   | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Copyright MyCorp © 2017