Пошук

Архів записів

Друзі сайту







Історична Волинь
Освітній навігатор
Рівненщина: регіональний інформаційний портал
Бібліоміст


читання інновації книжкова виставка книги РДОБ УБА бібліоміст Рівне Англійська мова аудіокнига бібліотека Інтернет бібліотеки Проект інтерактивна конференція акція Конкурс краща книга Рівненщини проекти навчання тренінг бібліотекарі реклама соціальні мережі майстер-клас Юлія Ковальчук громада влада Всеукраїнський день бібліотек Рівненська обласна бібліотека Рівненська область дозвілля письменник Бібліофест переможці перемога зустріч Грант презентація круглий стіл незрячі книга досвід обласна бібліотека освіта Письменницький маршрут інформаційні технології професійне читання фахова періодика інсталяція

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0






Субота, 15.12.2018, 19:08
Вітаю Вас Гість | RSS

Libr.Net

методичний блог Рівненської обласної універсальної наукової бібліотеки
Головна | Реєстрація | Вхід
Головна » 2018 » Травень » 28 » Роль казки на уроках англійської мови в початкових класах
09:38
Роль казки на уроках англійської мови в початкових класах

Казка входить у життя дитини з раннього віку, супроводжує протягом усього дитинства й залишається на все життя. З казки починається знайомство зі світом літератури, з навколишнім світом у цілому. Виступає як змістовна основа на ранньому етапі навчання іноземної мови. Дітлахів захоплює цікаве, невідоме, тому саме за допомогою казки дітям легше засвоюється матеріал. Вчитель є тим самим ключем, який прищепить любов до казок, до казкових героїв, адже кожна казка має чомусь навчити  учнів.

 Навчання іноземної мови - невід'ємна частина початкового етапу мовної освіти. Однак викладати англійську мову дітям молодшого шкільного віку нелегко. Вони швидко втомлюються, відволікаються, іноді, буває важко залучити й утримати весь урок їх увагу тільки тестовими завданнями і вправами, які пропонуються в навчальних посібниках. Тому перед кожним учителем постає питання: «Як зробити урок цікавим, захоплюючим і домогтися того, щоб учні добре засвоювали мовний матеріал за допомогою казок?»

 Велику складність представляє вивчення граматики, так як багатьох граматичних явищ немає в рідній мові учнів. Новий граматичний матеріал потрібно пропонувати у доступній та зрозумілій формі, щоб викликати інтерес і бажання засвоювати те, що пропонує вчитель. Найкраще це зробити у вигляді казки. Якщо пояснювати граматику таким чином, то учні будуть добре засвоювати її. 

 Який вплив казка робить на розвиток дитини? Видатний психоаналітик, американський психолог і психіатр Бруно Бетельхейм написав книгу ''Користь і значення чарівної казки'', де узагальнив свій досвід використання казки для психотерапевтичного впливу на дитину. Його книга пояснює, чому казки позитивно впливають на розвиток дитини. Бетельхейм працював з дітьми, що мають глибокі порушення в поведінці і спілкуванні. Вважав, що причина цих порушень – втрата сенсу життя. Щоб його знайти, дитина повинна вийти за вузькі межі зосередженості на самому собі і повірити в те, що він зробить значний внесок у навколишній світ. Автор книги прагнув знайти відповідь на питання, яким має бути літературний твір, щоб допомогти дитині знайти сенс в його житті. Прийшов до висновку, що такий твір повинен заволодіти увагою дитини, порушити його допитливість, збагатити життя, стимулювати його уяву, розвивати інтелект, допомогти зрозуміти самого себе, свої бажання і емоції. Твір має розкривати всі сторони особистості дитини. На його думку, всім цим вимогам відповідає народна казка. 

  Ефективність використання казки при навчанні англійській мові залежить від організації структури заняття, від того наскільки погоджені навчальні можливості казки з конкретними завданнями процесу навчання. В організації заняття з казкою можна виділити чотири етапи:

  1. Підготовчий – етап, під час якого усуваються можливі мовні й лінгвокраїнознавчі труднощі;
  2. Сприйняття первинної інформації – етап першого читання казки, що сприяє розвитку вміння сприйняття необхідної інформації;
  3. Контроль над розумінням основної сюжетної лінії;
  4. Розвиток мовних навичок й вмінь усного мовлення.

Перед четвертим етапом рекомендується повторне прочитання казки.
Висновок.

 Використання казки покращить процес навчання англійській мові. Казка, як і будь-який інший елемент комунікативного методу вивчення мови, різноманітить заняття, дозволить учням у легкій і цікавій формі вивчити необхідну інформацію, розвити мовні навички.

Галина Дроздюк

Категорія: Іноземка | Переглядів: 71 | Додав: black   | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Copyright MyCorp © 2018