Пошук

Архів записів

Друзі сайту







Історична Волинь
Освітній навігатор
Рівненщина: регіональний інформаційний портал
Бібліоміст


читання інновації книжкова виставка книги РДОБ УБА бібліоміст краща книга Рівне аудіокнига бібліотека Інтернет бібліотеки Проект інтерактивна конференція акція Конкурс краща книга Рівненщини проекти навчання тренінг бібліотекарі реклама соціальні мережі майстер-клас Юлія Ковальчук громада влада Всеукраїнський день бібліотек Рівненська обласна бібліотека Рівненська область дозвілля письменник Бібліофест переможці перемога зустріч презентація круглий стіл незрячі книга досвід обласна бібліотека освіта Письменницький маршрут інформаційні технології професійне читання фахова періодика молоді бібліотекарі інсталяція

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0






П`ятниця, 18.08.2017, 23:48
Вітаю Вас Гість | RSS

Libr.Net

методичний блог Рівненської обласної універсальної наукової бібліотеки
Головна | Реєстрація | Вхід
Головна » 2012 » Січень » 30 » Реклама ХХІ ст.
12:44
Реклама ХХІ ст.
      
 Новий час відкриває нові можливості. Cьогодні люди - наші з Вами користувачі, живуть в реальності і он-лайн. Ми як спеціалісти інформаційної сфери повинні вміло доставляти їм інформацію у обох просторах.
     Особливо ж це стосується реклами, адже тепер, щоб спланувати своє дозвілля наш користувач не дзвонить у довідкову, а виходить у "Google".
     Тому цей-самий "Гугл" повинен знати про нас якомога більше. Поруч з своєчасним поповненням власної сторінки в Інтернеті є сенс продовжити експансію он-лайн середовища на інших інформаційних ресурсах. Це все-одно, що розвішувати оголошення не тільки на стовпах, що поблизу бібліотеки, а й на зупинках міського транспорту - до Вас можуть прийти нові люди.

     Рівненська державна обласна бібліотека віднедавна опанувала новий рекламний ресурс: сайти-афіші.
     Тепер акаунт нашої установи створений на "Афіші розваг Рівного"  та на міському довідковому порталі "tyt.rv.ua".
У чому переваги такого інформування спитаєте Ви?

  • По-перше, той-самий "Гугл" видаватиме більше посилань на запит про Вашу бібліотеку;
  • по-друге, повідомлення вміщені на ресурсах не Вашого авторства викликатимуть у користувача більше цікавості і довіри, бо не сприйматимуться як реклама;
  • по-третє, Ваші анонси йтимуть у загальному потоці оголошень: тобто людина, що шукатиме виставки, мимохіть натрапить і на книжкові виставки Вашої бібліотеки, а це поширення інформації (!);
  • по-четверте, якщо, скажімо, Ви виставляєте інформацію про себе на афіші розважальних заходів, це автоматично означає рекламу себе як дозвіллєвого закладу.
     Отож не гребуйте безкоштовними можливостями, що надає нам Інтернет і проявляте фантазію.

Юлія Ковальчук
Категорія: Бібліотечні інновації | Переглядів: 730 | Додав: metodist | Теги: реклама, Рівне, Афіша розваг Рівного, Оголошення, tyt.rv.ua, АФІША, Юлія Ковальчук, Рівненська державна обласна бібліот   | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Copyright MyCorp © 2017