Пошук

Архів записів

Друзі сайту







Історична Волинь
Освітній навігатор
Рівненщина: регіональний інформаційний портал
Бібліоміст


читання інновації книжкова виставка книги РДОБ УБА бібліоміст краща книга Рівне аудіокнига бібліотека Інтернет бібліотеки Проект інтерактивна конференція акція Конкурс краща книга Рівненщини проекти навчання тренінг бібліотекарі реклама соціальні мережі майстер-клас Юлія Ковальчук громада влада Всеукраїнський день бібліотек Рівненська обласна бібліотека Рівненська область дозвілля письменник Бібліофест переможці перемога зустріч презентація круглий стіл незрячі книга досвід обласна бібліотека освіта Письменницький маршрут інформаційні технології професійне читання фахова періодика молоді бібліотекарі інсталяція

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0






Четвер, 17.08.2017, 21:14
Вітаю Вас Гість | RSS

Libr.Net

методичний блог Рівненської обласної універсальної наукової бібліотеки
Головна | Реєстрація | Вхід
Головна » 2014 » Квітень » 30 » «ПРОПАГУЄМО «РОЗУМНЕ, ДОБРЕ, ВІЧНЕ» - PR-ОФІС СУЧАСНИХ БІБЛІОТЕК РІВНЕНЩИНИ
14:00
«ПРОПАГУЄМО «РОЗУМНЕ, ДОБРЕ, ВІЧНЕ» - PR-ОФІС СУЧАСНИХ БІБЛІОТЕК РІВНЕНЩИНИ
З лютого по квітень 2014 р. десять бібліотек по всій Україні отримали можливість привнести системність у свою роботу в сфері зв’язків з громадськістю, завдяки реалізації проектів «PR-офіси сучасних бібліотек».
 
До числа щасливців, яким належало очолити регіональні бібліотечні PR-офіси увійшла і Рівненська обласна універсальна наукова бібліотека. У команді проекту на конкурсній основі опинилося ще п’ять бібліотек Рівненщини: дві обласні (для дітей і молоді) та три районні -  Млинівська, Сарненська та Здолбунівська.
 
Ця історія про те, як цікаво працювати з «PR», якщо тобі дійсно є, що сказати.
 
 
 
 
КОМАНДА
У будь-якому колективі багато залежить від людей, з якими вам доводиться працювати – пасивне оточення значно знижує ефективність кожного окремого учасника команди. Гріх скаржитися – з кадрами Рівненському PR-офісу пощастило. Кожен з шести представників отримав свою ділянку роботи: зв’язки з телерадіожурналістами, з пресою, соціальні мережі, організація бази ЗМІ, медіамоніторинг та посада керівника (редактора). До того ж, кожен з бібліотекарів повинен був забезпечити пакет прес-матеріалів для своєї книгозбірні по кожному з заходів, з чим вони блискуче справилися. До речі про заходи…
 
МЕДІА-ПЛАН
Усі заходи, висвітленням яких займався офіс, було внесено у медіа-план, де відмічалося, яким чином вони будуть «піаритися» та яким ЗМІ можуть бути цікавими. Кожен з них відповідав єдиному критерію – представляв бібліотеки, як сучасні заклади культури, центри, де проходить життя місцевих громад.
 
Завдяки офісу, мешканці Рівненщини більше дізналися про такі бібліотечні послуги як: замовлення товарів онлайн, курси комп’ютерної грамотності для пенсіонерів, консультування абітурієнтів. Дехто відкрив для себе у бібліотеці нове місце для дозвілля завдяки «Першому ґеймерському турніру Рівного» та «Бібліоночі», які також проходили у бібліотеках-п’ятірках.
 
РОДЗИНКИ
З самого початку рівненські бібліотекарі вирішили, що організовувати свою роботу в офісі вони будуть так, щоб отримати від цього задоволення та не соромитися представити на розсуд публіки плоди своєї праці.
 
 
 
За три місяці команді вдалося розмістити 81 публікацію на різноманітних новинних сайтах, 13 – у місцевій пресі, 9 телесюжетів та три тематичні радіопередачі, до того ж відкриті і підтримуються сторінка офісу на «Facebook» і блог на найвідвідуванішому новинному сайті Рівненської області «ОГО» під назвою «Сучасна бібліотека». Для офісу було розроблено корпоративний стиль: логотип та слоган, де за основу використано цитату Н. Некрасова «Сейте разумное, доброе, вечное!» - «Пропагуємо «розумне, добре, вічне». Це забезпечує впізнаваність матеріалів команди проекту та привертає увагу до бібліотечних подій.
 
 
ЗЛИВАЄМО АЛГОРИТМ РОБОТИ
Основні складові успішного піару – це хороший матеріал (інформаційні приводи, з якими доводиться працювати), команда, на яку можна покластися, а також уміння помічати свої переваги і гарно їх подавати. Це філософія. Що стосується практичного боку, то головне робити усе вчасно: за 2-3 дні до події надіслати анонс та уточнити в журналістів хто з них зможе відвідати бібліотеку, у день заходу - подати хороший реліз з цитатами присутніх, в публікуванні якого важко буде відмовити собі будь-якій редакції. Перевірити чи вийшло у вас написати щось пристойне дуже просто: якщо для перечитування матеріалу не потрібно робити над собою зусилля – все гаразд – інші також викроять на цю статтю 5 хвилин свого часу.
 
МРІЇ, ПЛАНИ І Т.П.
Наразі ведеться робота з залучення інших бібліотек Рівненщини до активного просування своїх ресурсів та послуг: у їх  розпорядження надійдуть база ЗМІ, ФБ-сторінка та блог проекту, що дасть можливість сільській бібліотеці на рівні з обласною заявити громадськості про свої події. Команда офісу готується до заключного семінару, що відбудеться 4-5 червня під Києвом за підтримки Програми «Бібліоміст» і мріє про те, що з часом у бібліотеки люди будуть ходити, як до кафе і в цьому буде їх невеличка заслуга.
 
Юлія Ковальчук
Категорія: Професія бібліотекар | Переглядів: 350 | Додав: metodist | Теги: PR-офіс сучасних бібліотек Рівненщи, Рівненська бібліотека, бібліотека   | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Copyright MyCorp © 2017