Пошук

Архів записів

Друзі сайту







Історична Волинь
Освітній навігатор
Рівненщина: регіональний інформаційний портал
Бібліоміст


читання інновації книжкова виставка книги РДОБ УБА бібліоміст краща книга Рівне Англійська мова аудіокнига бібліотека Інтернет бібліотеки Проект інтерактивна конференція акція Конкурс краща книга Рівненщини проекти навчання тренінг бібліотекарі реклама соціальні мережі майстер-клас Юлія Ковальчук громада влада Всеукраїнський день бібліотек Рівненська обласна бібліотека Рівненська область дозвілля письменник Бібліофест переможці перемога зустріч презентація круглий стіл незрячі книга досвід обласна бібліотека освіта Письменницький маршрут інформаційні технології професійне читання фахова періодика інсталяція

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0






Вівторок, 12.12.2017, 02:50
Вітаю Вас Гість | RSS

Libr.Net

методичний блог Рівненської обласної універсальної наукової бібліотеки
Головна | Реєстрація | Вхід
Головна » 2016 » Лютий » 21 » П'єр Огюст Ренуар: 6000 робіт за життя
11:15
П'єр Огюст Ренуар: 6000 робіт за життя
               На сучасному етапі розвитку українського суспільства в умовах реорганізації освіти та системи виховання сучасні велику роль у формуванні високоморальної творчої особистості грає естетичне виховання молоді. Відповідно до Державного освітнього стандарту загальної середньої освіти, Концепції загальної мистецької освіти та головної мети освітньої галузі «Естетична культура», назріла необхідність доповнень до класичних форм залучення школярів до мистецтва.
               Найпоширеніший варіант інтегрованих уроків - предмети естетичного циклу. Саме тому темою заходу обрано творчість П'єра Огюста Ренуара, французького живописця і присвячена 175-річчю від дня його народження. Презентувалися портретні роботи піонера імпресіонізму П’єра Огюста Ренуара, з детальним знайомством з фактами життя і творчості. Під час розповіді на дошку проектуються тематична PowerPoint презентація, в який йдеться про французького художника Ренуара, засновника імпресіонізму, його життя та творчість.  Медіафайл «Ренуар» ілюструє основні роботи митця. Для найбільш детального ознайомлення долучено пізнавальний трейлер до фільму «Ренуар. Останнє кохання». Дія фільму відносить нас до Лазурного берега, на сто років потому, 1915 рік. Сивочолий Огюст Ренуар одержує звістку про те, що улюбленого сина Жана поранено на фронті. Єдине, що скрашує гірке відлюдництво художника, - присутність поруч молодої рудоволосої натурниці. Ярка Андре стає останньою Музою майстра і наповнює його світ новими фарбами. Волосся Андре і її рум'яний колір обличчя, словом, ідеальна модель пізнього періоду творчості Огюста. Він говорив про неї: «Її шкіра вбирає світло». Тож не дивно, що Жан, який повернувся з фронту, пристрасно закохується в дивовижну красуню…
               Перегляд трейлера відбувався на перетині двох предметів: англійської мови і образотворчого мистецтва. Присутні перекладали титри з англійської мови на українську. Діти самі обирали найбільш точні відповідники, для цього використовували словники.
               Цікаве усне інформаційне повідомлення доповнило візуальний презентаційний ряд, в якому йшлося про особливості імпресіонізму як в образотворчому мистецтві,  так і в музиці. Зроблено акцент на свіжість і безпосередність сприйняття життя, зображення миттєвих, наче випадкових рухів та ситуацій, уявну неврівноваженість, фрагментарність композиції, незвичні точки спостереження за натурою, ракурси зображення. Працюючи на  відкритому повітрі імпресіоністам вдалося створити відчуття сонячного світла, що виблискує, багатство барв природи. Уміння розкладати складні тони на чисті кольори ( їх накладали на полотно окремими мазками в розрахунку на оптичне змішання кольорів в оці глядача), використовували кольорові тіні та рефлекси породжували досі нечуваний світлий і трепетний живопис.
               Закріпленню знань сприяла невеличка гра-вікторина, в який діти шляхом підстановчих вправ з використанням можливостей інтерактивної дошки називали картини, згадували роки життя митця, кількість написаних картин, їх розміри, значення слова ‘імпресіонізм‘, англійські назви картин.              
               Поставлено проблемні запитання:
-  Чи є межа у пошуку досконалості?                                                              
- Чи існує, на вашу думку, такий напрямок у мистецтві, який можна було б назвати ідеальним?
               Насамкінець визначено найактивніших, найталановитіших учасників: всі без виключення отримати оцінку своєї діяльності. Учасники заходу і самі організатори отримали позитивні емоції.
Емоційна складова заходу: презентація живописних шедеврів світового мистецтва  художника – імпресіоніста Ренуара відбувається у музичному супроводі Дебюссі — основоположника музичного імпресіонізму.
               Обладнання: Panaboard – мультимедійна дошка, книжкова виставка-інсталяція «П’єр Огюст Ренуар – майстер портрету», фотоапарат.
               Очікувані результати:
-  формування цілісного сприйняття і правильного розуміння прекрасного в мистецтві і реальності;
-  сприяння творчому самовиявленню кожного учня через участь у заході;
-  формувння загально мистецьких уявлень про імпресіонізм, і про одного з його засновників - П'єра Огюста Ренуара;
-  розширення світогляду, обізнаність учнів у сфері культури і мистецтва, сприйняття англійської мови  взаємозв’язку з іншими видами мистецтва (музика, кіно);
-  формування у присутніх позитивних емоцій;
-  узагальнення практичних перекладацьких умінь учнів;
-  підвищення рівня мотивації школярів до самостійних висловлювань за запропонованою ситуацією;
-  розвиток зорової та слухової пам’яті та просторової уяви;
-  виховання культури спілкування;
-  сприяння створенню емоційного настрою, формування естетичного смаку, громадянської компетентності, моральної якості учнів;
-  залучення майбутніх користувачів до бібліотеки.
Висновки:
               Захід відбувався у форматі інтегрованого урока (образотворче мистецтво та англійська мова). Сьогодні педагогіка схиляється до того, що в основі інтегрованих уроків повинна бути гуманістична спрямованість. Це означає, що знання набувають характеру особистісно важливих, близьких кожному. Під словом «інтеграція» ми розуміємо об'єднання різних частин в одне ціле, їх взаємовплив і взаємопроникнення, а також злиття навчального матеріалу двох дисциплін. Інтегрований урок дає можливість учневі більш повно побачити картину явища. Інтегровані уроки, які передбачають взаємозв'язок двох навчальних дисциплін, є потужними стимуляторами розумової діяльності дитини. Діти аналізували, зіставляли, порівнювали, шукали зв'язки між предметами і явищами, між сьогоднішніми реаліями і часами, коли творив митець.    
               Підготовка та проведення інформ-кур’єра - синтезу музики, образотворчого мистецтва і англійської мови ґрунтувалася на згуртованій, злагодженій роботі бібліотечного колективу відділу обслуговування користувачів документами іноземними мовами. Надіємося на подальшу орієнтацію бібліотекарів на пошук яскравих, живих матеріалів, для підготовки і проведення успішних заходів, адаптованих до актуальних інтересів користувачів, направлених на практичну значимість.
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              Панчук Тетяна

                                                                         

     
Категорія: Іноземка | Переглядів: 280 | Додав: black | Теги: естетичне виховання, інтегрований урок, Імпресіонізм   | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Copyright MyCorp © 2017