Пошук

Архів записів

Друзі сайту







Історична Волинь
Освітній навігатор
Рівненщина: регіональний інформаційний портал
Бібліоміст


читання інновації книжкова виставка книги РДОБ УБА бібліоміст краща книга Рівне аудіокнига бібліотека Інтернет бібліотеки Проект інтерактивна конференція акція Конкурс краща книга Рівненщини проекти навчання тренінг бібліотекарі реклама соціальні мережі майстер-клас Юлія Ковальчук громада влада Всеукраїнський день бібліотек Рівненська обласна бібліотека Рівненська область дозвілля письменник Бібліофест переможці перемога зустріч презентація круглий стіл незрячі книга досвід обласна бібліотека освіта Письменницький маршрут інформаційні технології професійне читання фахова періодика молоді бібліотекарі інсталяція

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0






Неділя, 20.08.2017, 17:34
Вітаю Вас Гість | RSS

Libr.Net

методичний блог Рівненської обласної універсальної наукової бібліотеки
Головна | Реєстрація | Вхід
Головна » 2011 » Вересень » 6 » Не читайте цю статтю!
16:17
Не читайте цю статтю!
Назва - цього посту зразок невдалого неймінгу.

Людина наділена слов'янським менталітетом прочитає  його, але навряд чи, залишиться задоволеною, не виявивши нічого такого, щоб не можна було читати. Заголовок повинен відповідати змісту, та інтригувати. Показувати товар лицем, що називається.

Неймінг (від англ. "Name» - ім'я) - робота зі створення назв фірм, товарів, послуг, акцій тощо. Ця, на перший погляд, нескладна процедура виділяється в окремий напрям.

Бібліотечні працівники регулярно працюють в цій сфері, оскільки, нам постійно доводиться вигадувати назви виставок, заходів, акцій тощо. У освітніх закладах цю дисципліну, на жаль, не викладають. Між тим тут існують свої правила.

Назва, що розробляється в процесі неймінга, повинна відповідати цілому ряду умов.

Вона має бути:

оригінальною, тобто не порушувати авторські права на назви, зареєстровані раніше іншими компаніями;

однозначною. Краще уникати назв, що можуть трактуватися двозначно, особливо, якщо те друге значення – не надто доречне. Яскравий приклад ювелірний магазин «Скринька Пандори» J (я б двічі подумала, перш, ніж відкривати його двері). З іншого боку, назви у яких використано гру слів – гарно сприймаються та інтригують, вибирати Вам;

милозвучною;

доречною. Якось у Рокитнівському районі мені потрапив на очі генделик з назвою «Піар», зайти – не зайшла, а назву сфотографувала;

яскравою і простою. Компанія "Coca-Cola” заплатила шалені гроші, щоб для їх продукції вигадали пляшку, яку можна було впізнати навіть за черепками.Унікальність та своєрідність бренду – запорука його успіху;

відповідати обраному іміджу.

Найголовніше для назви – не стільки змістові навантаження і звукові відтінки (хоча і це дуже важливо), скільки вгадати яке ім'я працюватиме.

Оскільки образне сприйняття у людини домінує над вербальним, дуже важливо підібрати візуальне оформлення для назви (шрифт, колір, додаткові графічні елементи). Якщо мова йде про постійно діючу акцію, є сенс розробити логотип чи емблему. Таким символом може бути і вигаданий персонаж – персоніфікація продукту сприятиме його поширенню. Він начебто оживе.

А взагалі, найголовніше ввімкнути фантазію і намагатися мислити не стандартно.


Вмикайтеся!

Юлія Ковальчук,

Методист РДОБ.

Категорія: Бібліотечні інновації | Переглядів: 756 | Додав: metodist | Теги: неймінг, бібліотека, бібліотечні заходи, РДОБ   | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Copyright MyCorp © 2017