Пошук

Архів записів

Друзі сайту







Історична Волинь
Освітній навігатор
Рівненщина: регіональний інформаційний портал
Бібліоміст


читання інновації книжкова виставка книги РДОБ УБА бібліоміст Рівне Англійська мова аудіокнига бібліотека Інтернет бібліотеки Проект інтерактивна конференція акція Конкурс краща книга Рівненщини проекти навчання тренінг бібліотекарі реклама соціальні мережі майстер-клас Юлія Ковальчук громада влада Всеукраїнський день бібліотек Рівненська обласна бібліотека Рівненська область дозвілля письменник Бібліофест переможці перемога зустріч Грант презентація незрячі книга досвід обласна бібліотека краєзнавство освіта Письменницький маршрут інформаційні технології професійне читання фахова періодика інсталяція

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0






Понеділок, 16.07.2018, 20:26
Вітаю Вас Гість | RSS

Libr.Net

методичний блог Рівненської обласної універсальної наукової бібліотеки
Головна | Реєстрація | Вхід
Головна » 2018 » Червень » 30 » Літні барви STEM-лабораторії в бібліотеці
13:52
Літні барви STEM-лабораторії в бібліотеці

STEАM: Science, Technology, Engineering, Arts, and Mathematics –  акронім слів «природничі науки, технологія, інжиніринг, мистецтво, математика» англійською мовою. Найбільший «козир» STEАM-лабораторії в бібліотеці є в тому, що вона допомагає опанувати науки не відокремлено, а за допомогою інтеграції всіх п’яти дисциплін у єдину систему.

STEAM бібліомайстерня, що діє у відділі обслуговування документами іноземними мовами, дозволила дітям літніх читален та мовних таборів опанувати такі сервіси, як Плоттер, 3D ручку, графічний планшет; граючись вивчити нові або повторити відомі англійські слова й граматичні форми за допомогою он-лайн ігор на інтерактивній дошці. Відбулося канікулярне ознайомлення з чарівними виробами, надрукованими на 3D принтері.

Відвідувачі літніх англомовних таборів брали участь у захоплюючих віртуальних подорожах найяскравішими куточками різних країн світу за допомогою окулярів віртуальної реальності. Діти знайомилися із колоритом, традиціями, мовами, танцями народів світу. Тематичні майстер-класи допомагають відчути дітям справжніми британцями, американцями, італійцями чи японцями! користувач завдяки VR( Virtual Reality)-окулярам, які проектують зображення на обидва ока, дозволяють створювати реалістичні тривимірні сцени, відчувати себе всередині віртуального світу та має можливість у повній мірі роздивитись навкруги. Віртуальна реальність відкриває безмежні можливості для навчання, творчості та розваг.

Фахівець з 3D друку ознайомив дітей з можливостями тривимірного сканування, програмування та виготовлення об’ємної продукції . Під час таких зустрічей спеціаліст розповідав про практичне застосування предметів для навчання слабозорих дітей азбукі Брайля, надрукованих на «розумному» апараті.

За допомогою Плоттера (пристрою для побудови малюнків високої точності, а також створення контурів з плівки, для подальшого нанесення їх на рекламні конструкції) присутні із захопленням та здивуванням виготовляли логотипи своїх навчальних закладів, заготовки для тематичних листівок та обкладинки для книжок-саморобок.

Відвідувачі літніх читальнь навчалися вводити малюнки від руки безпосередньо в комп’ютер на графічному планшеті, змінюючи тиск пера на робочу поверхню, нахил, напрямок, силу стиснення пера рукою, обираючи необмежену кольорову гаму фарб.

А під час роботи з інтерактивною дошкою діти мимоволі запам’ятовували нові слова та повторювали вже знайомі через спеціальні он-лайн ігри. Переваги застосування інтерактивної дошки очевидні: інформація засвоювалася не тільки через аудіальний і візуальний канали сприйняття, але й через кінестетичний.

3D ручка «брала участь» у екологічних уроках, коли юні читачі майстрували зелені насадження, трудилися над створенням об’ємних тваринок та птахів.

Висновки:

  • Бібліотечний заклад живе не одними книжками.
  • Відвідання STEAM-уроків допомогло розвинути уяву, знання та втілити в життя творчі ідеї.
  • Віртуальна реальність відкриває безмежні можливості для навчання, творчості та розваг.
  • Виховний момент: під час знайомства з 3D друком, діти отримали урок доброти та співчуття
  • Спілкуючись англійською та виконуючи цікаві завдання, діти здобували нові знання та навичкі, відкривали для себе нові горизонти.
  • Юні відвідувачі під час літніх читалень отримали не лише море позитивних емоцій, а й неоціненні знання!

Недоліки:

Переваги:

  • Не охоплює дітей дошкільного віку
  • діти перебувають у приміщенні, тобто відсутній ефект “оздоровлення на свіжому повітрі”
  • перенасичена програма через велику та одночасну кількість дітей (логістичний компонент)
  • недостатня кількість технічних засобів  для одночасного вжитку
  • утруднення об’єднання дітей різних вікових груп та неоднакової англомовної підготовки
  • Час і дата проведення деколи змінюються
  • відсутній стресовий фактор можна приєднатись до програми на довільну кількість днів
  • є можливість залишати дитину на тривалий час (до чотирьох годин);
  • спокій батьків, (впевненість у місці перебування дітей та можливість прийти у будь який момент і перевірити, чи займаються їхні діти).
  • зручний та час для трвалого перебування, навчання та ін. зайнятості дітей  

 




 

Цікаво було б дізнатися, як у колег-бібліотекарей використовують технології STEAM...

 Панчук Тетяна

Категорія: Іноземка | Переглядів: 36 | Додав: black | Теги: STEAM у бібліотеці   | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Copyright MyCorp © 2018