Пошук

Друзі сайту







Історична Волинь
Освітній навігатор
Рівненщина: регіональний інформаційний портал
Бібліоміст


читання інновації книжкова виставка книги РДОБ УБА бібліоміст краща книга Рівне аудіокнига бібліотека Інтернет бібліотеки Проект інтерактивна конференція акція Конкурс краща книга Рівненщини проекти навчання тренінг бібліотекарі реклама соціальні мережі майстер-клас Юлія Ковальчук громада влада Всеукраїнський день бібліотек Рівненська обласна бібліотека Рівненська область дозвілля письменник Бібліофест переможці перемога зустріч презентація круглий стіл незрячі книга досвід обласна бібліотека освіта Письменницький маршрут інформаційні технології професійне читання фахова періодика молоді бібліотекарі інсталяція

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0






Четвер, 27.04.2017, 07:04
Вітаю Вас Гість | RSS

Libr.Net

методичний блог Рівненської обласної універсальної наукової бібліотеки
Головна | Реєстрація | Вхід
Головна » 2015 » Грудень » 29 » Якою має бути хороша прес-служба: поради піарниці
11:13
Якою має бути хороша прес-служба: поради піарниці
    23 грудня у Полтаві пройшов семінар PR-менеджера «Інституту аналітики та адвокації» Катерини Кролевської. Тема заходу - одна з найважливіших для багатьох організацій, незалежно від форми та сфери роботи: «Якою має бути хороша прес-служба». 
Аудиторія, яка зібралася послухати поради про роботу прес-служб, була доволі неоднорідна. Тут були і представники громадських організацій та державних структур, кілька депутатів районних рад, активісти. Кожен з них переслідував прагматичну мету — зрозуміти, що саме варто робити, щоб інформація про їх дії доходила до громадськості і сприяла позитивному ставленню до них.
      Катерина Кролевська вже майже 1,5 роки є PR-менеджером «Інституту аналітики та адвокації». До цього вона 4 роки допомагала з прес-службою Парафії Пресвятої Трійці УГКЦ та НМО «Magnum Opus». Враховуючи, що дівчині тільки виповнилося 23 роки — список пристойний. Тому вона вирішила поділитися своїм досвідом і допомогти іншим прес-службам у Полтаві.
     Семінар «Якою має бути хороша прес-служба» мав чисто практичне значення: дати слухачам розуміння і поради щодо ефективної роботи з медіа для організації. Проте розпочала вона все таки з історії, а саме з першого піарника в історії - Айві Лі, який допомагав з формуванням громадської думки стосовно мільярдера Джона Рокфеллера.
Далі вся лекція Катерини була спрямована лише в практичне русло - максимально надати корисної інформації для полтавців, які завітали на захід.
     Піарниця пояснила, чим саме має займатися прес-служба (стратегічне планування, моніторинг ЗМІ, взаємодія зі ЗМІ), а також про те, яким має бути ідеальний прес-секретар (журналіст, фахівець, «ближче до тіла», «другом»). За словами лекторки, ЗМІ від прес-служби потрібні новини, чесність і правда.
Катерина Кролевська дала 10 порад для професійних прес-служб. Вона навіть назвала їх певними «заповідями» хорошого прес-секретаря:
1) Завжди будьте на зв’язку (з розвитком інтернету Ви маєте бути доступні для журналістів постійно, хоча б по телефону);
2) Будьте «в темі» (стежте за діями своїх колег в організації, щоб мати актуальну інформацію у випадку несподіваних дзвінків журналістів);
3) Хороші стосунки з журналістами та редакторами зроблять Вам гарну послугу;
4) Будьте пунктуальні і чесні;
5) Давайте свободу пресі, але с, щоб інформація доходила до читачів;
6) Моніторте ЗМІ та соцмережі;
7) Відповідайте на листи та дзвінки (навіть якщо не змогли дістати інформацію, яку просили журналісти — все одно передзвоніть і поясніть це);
8) Пишіть хороші матеріали самотужки і розсилайте їх усюди;
9) Робіть хороші прес-релізи;
10) Робіть фото самотужки і потім розсилайте їх разом з прес-релізом.
      Остання частина заходу була присвячена трьом видам документів, з допомогою яких Катерина найчастіше взаємодіє зі ЗМІ — прес-анонс, прес-реліз та пост-реліз. Лектор на реальних прикладах (прес-конференція її організації, яка відбулася за день до семінару) показала, з яких частин складаються ці документи і як їх треба писати, щоб журналісти захотіли їх використати у своїй роботі.
    Наприкінці дівчина розповіла про свій улюблений інструмент взаємодії зі ЗМІ — прес-заходи, пояснивши, з яких частин вони складаються та що саме треба враховувати при їх плануванні і проведенні.
     Катерину запитували про шляхи безкоштовного потрапляння у ЗМІ від молодіжного крила політичної сили та необхідність писати ексклюзивні тексти для видань замість розсилання всім однакового матеріалу. PR-менеджер ІАА розповіла про своє бачення виходів з таких ситуацій (робити цікаві заходи, не думаючи про піар, та ексклюзивні тексти писати тільки у випадку великих всеукраїнських видань).
Категорія: Новини | Переглядів: 217 | Додав: metodist | Теги: зв'язки з громадськістю, досвід, PR-менеджер, Прес-служба, поради, Катерина Кролевська, піар, ЗМІ   | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Copyright MyCorp © 2017