Пошук

Архів записів

Друзі сайту







Історична Волинь
Освітній навігатор
Рівненщина: регіональний інформаційний портал
Бібліоміст


читання інновації книжкова виставка книги РДОБ УБА бібліоміст краща книга Рівне Англійська мова аудіокнига бібліотека Інтернет бібліотеки Проект інтерактивна конференція акція Конкурс краща книга Рівненщини проекти навчання тренінг бібліотекарі реклама соціальні мережі майстер-клас Юлія Ковальчук громада влада Всеукраїнський день бібліотек Рівненська обласна бібліотека Рівненська область дозвілля письменник Бібліофест переможці перемога зустріч презентація круглий стіл незрячі книга досвід обласна бібліотека освіта Письменницький маршрут інформаційні технології професійне читання фахова періодика інсталяція

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0






Понеділок, 23.10.2017, 04:29
Вітаю Вас Гість | RSS

Libr.Net

методичний блог Рівненської обласної універсальної наукової бібліотеки
Головна | Реєстрація | Вхід
Головна » 2012 » Травень » 28 » Як організувати прес-конференцію?
13:50
Як організувати прес-конференцію?
Кількома постами нижче розміщена інформація про перемогу Рівненської державної обласної бібліотеки на Ярмарку бібліотечних інновацій.
Щоб сповістити громадськість про цю подію, була організована офіційна прес-конференція. Готувати її довелося у авральному режимі, доки подія не втратила своєї актуальності, в ідеалі на подібні заходи потрібно тратити більше часу.

Ось кілька правил організації прес-конференції та роботи зі ЗМІ, які можуть Вам пригодитися.

Зустрічі з журналістами мають носити постійний характер - один–два рази на місяць.

А тому маєте розуміти, що проводити прес-конференцію доцільно в зручний час для журналістів, а не лише для вас.

І враховувати, наприклад, час виходу новин на місцевому теле- чи радіоканалі, періодичність випусків місцевої преси.

Особливо, коли це "гарячі" новини, що потребують якнайшвидшого доведення до відома громадськості.

 Успіх  привернення уваги журналістів  до певного питання залежить від:

  • правильно обраного часу (щоб не збігався з іншими не менш цікавими заходами);
  • місця проведення (зручно добиратися);
  • приміщення (можливістю для оператора працювати з апаратурою);
  • вчасного повідомлення (за 5–7 днів до заходу);
  • складу доповідачів тощо.

Часто буває складно визначитися, коли й з якого приводу варто проводити прес-конференції, а коли доцільно обмежитися прес-релізом.  А тому запам'ятайте, що:

Прес-реліз - це:

  • рядова, але варта уваги ЗМІ, подія;
  • насиченість інформацією невелика, не потребує уточнень;
  • подія не є предметом дебатів і суперечок, її суть чітко зрозуміла з прес-релізу;

При розсилці до прес-релізу нічого (окрім фотографії) не додається.

 Прес-конференція - це:

  • тематична чи знакова подія, що потребує додаткових роз'яснень;
  • висока насиченість інформацією, потребує уточнень і запитань;
  • прес-реліз до прес-конференції - лише частина прес-пакету.

 До прес-пакету входить: прес-реліз, коротка інформація про організацію та її діяльність, інформація про доповідачів, за наявності - тексти доповідей, звіт про дослідження чи проект документу, що обговорюється тощо.

 Під час проведення прес-конференції варто дотримуватись таких настанов:

  • висвітлювати одну чи дві (в жодному разі не більше) головні теми (події, новини), інакше iнформацiйний привід "розпорошиться";
  • дотримуватись принципу - один  доповідач з однією темою. Хоча інколи краще "спрацьовує" й такий варіант: перший доповідач розкриває проблему, а другий коментує її як експерт;
  • напроти кожного доповідача виставляється окрема табличка з прізвищем, ім'ям, по-батькові (не ініціали, а повністю, написані великими літерами). Назви посад  зазначаються в прес-релізі;
  • на центральній стiнi (за спиною доповідача чи модератора, трохи вище) варто розмістити великий кольоровий логотип організації (це збагатить "картинку" телевізійникам і створить необхідні зорові асоцiацiї в глядачів. І  фотографії в газетах також будуть змiстовнiшими);
  • якщо ваша органiзацiя має iнформацiйнi плакати, то їх також можна розмістити: друкована продукція збагатить операторам відеоряд. Як  і  графіки (діаграми), що стосуються теми прес-конференції: їх варто видрукувати в збільшеному розмiрiв й розвісити неподалік від доповідача;
  • спробуйте наперед передбачити "незручні" чи "неприємні" запитання: вiдповiдi на них підготуйте заздалегідь i проведіть "репетицію" (не забуваючи про належний вираз обличчя);
  • обов'язково зробіть диктофонний запис усієї прес-конференції (копію звукозапису ви надасте тим із журналiстiв, які не можуть прийти на прес-конференцію, але хочуть підготувати публiкацiю). Потреба  в аудiозаписі може  виникнути й тоді,  коли, наприклад, якесь видання неправильно процитує когось із доповiдачiв.
Юлія Ковальчук

Категорія: Професія бібліотекар | Переглядів: 1171 | Додав: metodist | Теги: Юлія Ковальчук, преса, Рівненська область, РДОБ, прес-конференція, робота зі ЗМІ, Рівне, Рівненська держа, ЗМІ   | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 2
2  
Прошу.

1  
Все дуже чітко, докладно описано. Вся необхідна інформація розміщена на одній сторінці. Обов'язково внесу в закладки! Дякую!

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Copyright MyCorp © 2017