Пошук

Архів записів

Друзі сайту







Історична Волинь
Освітній навігатор
Рівненщина: регіональний інформаційний портал
Бібліоміст


читання інновації книжкова виставка книги РДОБ УБА бібліоміст краща книга Рівне Англійська мова аудіокнига бібліотека Інтернет бібліотеки Проект інтерактивна конференція акція Конкурс краща книга Рівненщини проекти навчання тренінг бібліотекарі реклама соціальні мережі майстер-клас Юлія Ковальчук громада влада Всеукраїнський день бібліотек Рівненська обласна бібліотека Рівненська область дозвілля письменник Бібліофест переможці перемога зустріч презентація круглий стіл незрячі книга досвід обласна бібліотека освіта Письменницький маршрут інформаційні технології професійне читання фахова періодика інсталяція

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0






Субота, 18.11.2017, 06:54
Вітаю Вас Гість | RSS

Libr.Net

методичний блог Рівненської обласної універсальної наукової бібліотеки
Головна | Реєстрація | Вхід
Головна » 2016 » Жовтень » 2 » Інклюзивна освіта для дітей з особливими потребами в Україні.
14:02
Інклюзивна освіта для дітей з особливими потребами в Україні.
 Відділ обслуговування документами іноземними мовами запропонував учителям урок на тему: ”Інклюзивний підхід до навчання іноземної мови”.
 Основне завдання – організація системи ефективного психологічного-педагогічного супроводу процесу навчання дітей з особливостями розвитку. Створення єдиного психологічного комфортного освітнього середовища для дітей.
Переваги інклюзивного навчання для вчителів:
-учителі інклюзивних класів краще розуміють індивідуальні особливості учнів;
-учителі опановують різноманітні педагогічні методики, що допомагає їм ефективно сприяти розвиткові дітей з урахуванням їхньої індивідуальності
-спеціалісти розглядають дітей цілісно, вчаться дивитися на ситуації очима дітей.
Інклюзивна освіта – гнучка індивідуалізована система навчання дітей з особливостями психофізичного розвитку в умовах масової загальноосвітньої школи за місцем проживання. Навчання відбувається за індивідуальними навчальними планами, передбачає створення освітнього середовища, яке б відповідало потребам і можливостям кожної дитини, незалежно від особливостей її психофізичного розвитку. Наголос в першу чергу робиться на розвиток сильних якостей і талантів учнів, а не на їхніх фізичних або розумових проблемах. Взаємодія з іншими дітьми сприяє когнітивному, фізичному, мовному, соціальному та емоційному розвитку дітей з особливими освітніми потребами. При цьому діти з типовим рівнем розвитку демонструють відповідні моделі поведінки дітям з особливими освітніми потребами і мотивують їх до цілеспрямованого використання нових знань і вмінь.
Щоб результат був  позитивний:
в інклюзивних класах потрібно щоб була взаємодія між учнями з особливими освітніми потребами та дітьми з типовим рівнем розвитку, що сприяє налагодженню між ними дружніх стосунків, завдяки чому діти вчаться природно сприймати і толерантно ставитися до людських відмінностей, стають більш чуйними, готовими допомогти.
Захід передбачав:
навчити вчителів добирати на кожен урок відповідні корекційні завдання, що зумовлені дидактичною метою уроку й особливостями навчального матеріалу.
На завершення уроку відвідувачі поділилися своїм досвідом в інклюзивному навчанні і отримали багато нової інформації по темі.
Використана література:
Андреева М. Обучение учащихся с задержкой психического развития чтению на иностранных языках/ М. Андреева; И Низовая //Иностранные языки в школе. - М., 2012. - №9. -  С. 58-62.
Данілушин В. Особливості роботи вчителя з гіперактивними учнями середнього шкільного віку/ В. Данілушин; В. Данылушин //Англійська мова в початковій школі: Науково-методичний журнал. - Харків, 2012. - №10. -  С. вкладиш с. 24-2--24-7.
Дубейко Л. Діти з особливими освітніми потребами в загальноосвітньому навчальному закладі/ Л. Дубейко; Т. Щербина //Англійська мова в початковій школі: Науково-методичний журнал. - Харків, 2014. - №10. -  С. Вкладка: С. 2-3.
Нестеренко Т. Використання електорнних презентацій у початкових класах спеціальних шкіл для дітей з вадами зору/ Т. Нестеренко //Англійська мова та література. - Харків: Основа, 2012. - №27. -  С. 10-15
Every Question Deserves An Answer //Англійська мова в початковій школі: Науково-методичний журнал. - Харків, 2012. - №10. -  С. 46.
Selznik R.Dr. Unerstanding Shut-down Learners/ R.Dr. Selznik; І. Кравченко; О. Башкирова; Л. Кальницька; І. Хамич; Д. Кравчук; К. Парпура; О. Діденко; Т. Барабаш //Англійська мова в початковій школі: Науково-методичний журнал. - Харків, 2012. - №10. -  С. 3-5.
Галина Дроздюк
Категорія: Іноземка | Переглядів: 197 | Додав: black   | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Copyright MyCorp © 2017