Пошук

Архів записів

Друзі сайту







Історична Волинь
Освітній навігатор
Рівненщина: регіональний інформаційний портал
Бібліоміст


читання інновації книжкова виставка книги РДОБ УБА бібліоміст Рівне Англійська мова аудіокнига бібліотека Інтернет бібліотеки Проект інтерактивна конференція акція Конкурс краща книга Рівненщини проекти навчання тренінг бібліотекарі реклама соціальні мережі майстер-клас Юлія Ковальчук громада влада Всеукраїнський день бібліотек Рівненська обласна бібліотека Рівненська область дозвілля письменник Бібліофест переможці перемога зустріч Грант презентація незрячі книга досвід обласна бібліотека краєзнавство освіта Письменницький маршрут інформаційні технології професійне читання фахова періодика інсталяція

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0






Понеділок, 19.11.2018, 05:47
Вітаю Вас Гість | RSS

Libr.Net

методичний блог Рівненської обласної універсальної наукової бібліотеки
Головна | Реєстрація | Вхід
Головна » 2018 » Березень » 15 » Інформаційний огляд з теми ”Методика навчання англійської дошкільнят”
16:36
Інформаційний огляд з теми ”Методика навчання англійської дошкільнят”
 Якість дошкільної освіти неможлива без пошуку та впровадження інноваційних моделей життєдіяльності дітей. Сучасність вимагає відповідності змісту освіти життєвим потребам. Вивчення англійської мови з молодшими дошкільниками має свої специфічні сторони, але є результативним за умови виконання законів ефективного вивчення іноземної мови. Освітня лінія «Іноземна мова» входить до варіативної частини базового компоненту дошкільної освіти в Україні. Іноземна мова в освіті дошкільників розглядається як засіб розвитку, виховання та особистісного становлення дитини.
Основні умови ефективного навчання іноземної мови:
1.Формувати іншомовну комунікативну компетентність.
2.Вчити іншомовного спілкування, а не іншомовної мови.
3.Зразки мовлення – основа для формування іншомовної компетентності дошкільнят.
4.Гра – провідний метод і форма навчання дошкільнят іноземної мови.
5.Провідна роль пізнавальної та ігрової діяльності.
6.Заняття в системі – базова форма навчання дошкільнят іноземної мови.
7.Успіх породжує успіх.
8.Методика навчання іноземної мови передбачає формування вмінь з аудіювання, говоріння, читання і письма.
 Заняття з дітьми дошкільного віку мають проводитись в психологічно комфортній атмосфері з орієнтацією на розвиваюче навчання. Фактори, які забезпечують психологічну комфортність на заняттях англійської мови це в першу чергу створення ситуації успіху та провідна роль ігрової діяльності. Потрібно широко застосовувати ігрові форми навчання. Дидактичні ігри з навчальною функцією направлені на розвиток навичок володіння рідною й іноземною мовами. Велике значення має позитивна мотивація. Для найменших обов’язковий високий рівень зацікавленості.
Основні завдання:
1.Визначити основні можливості дошкільників в області вивчення англійської мови.
2.Розкрити основні цілі і завдання навчання англійської мови дітей дошкільного віку.
3.Розкрити основні методи навчання англійської мови дітей дошкільного віку.
Предмет - проблема вивчення англійської мови дітьми дошкільного віку.                
Об’єкт - гра, як провідний вид діяльності дітей, як метод, який навчає дітей іноземній мові.
Головними цілями у навчанні дошкільників іноземній мові є:
1.Формувати у дітей початкових навичок спілкування іноземною мовою.
2.Уміння користуватися іноземною мовою для досягнення своїх цілей, вираження своїх думок і почуттів в реально виникаючих ситуаціях спілкування.
3.Створення позитивної установки на подальше вивчення іноземних мов.
4.Пробудження інтересу до культури інших країн.
5.Виховання активно-творчого і емоційно-естетичного відношення до слова.
6. Можливість краще пізнати світ.
Висновок:
Вивчення англійської мови починаючи з дошкільного віку є цілком актуальним і потрібним. Для здійснення навчання іноземній мові існує велике різноманіття методик та технік для зручного вивчення англійської мови дошкільниками в ДНЗ та вдома. Вивчати англійську мову з дошкільного віку є менш складним для дитини ніж в більш старшому віці, тому вивчення іноземної мови краще починати саме з дошкільного віку.
Список використаних джерел:
Казачінер О.
Консультації для батьків: як допомогти дитині вивчати англійську мову в домашніх умовах / О. Казачінер //Англійська мова та література. - Харків: Основа, 2005. - №18. - С. 2-5
Казачінер О. С.
Усі заняття з англійської мови в ДНЗ (за базовим компонентом дошкільної освіти). — Харків, 2014. — 285 c.
Стародуб Т.
8 занять у молодший групі дитячого садочка/ Т. Стародуб //Англійська мова в початковій школі: Науково-методичний журнал. - Харків, 2010. - №1. - С. 13-16.
Стародуб Т.
8 занять в молодший групі дитячого садочка/ Т. Стародуб //Англійська мова в початковій школі: Науково-методичний журнал. - Харків, 2009. - №11. - С. 15-19.
Шпакова В.
Обучение английской разговорной речи в детском саду / В. Шпакова //Иностранные языки в школе. - М., 2005. - №4. - С. 69-74.
Учебная программа " Английский язык" Дошкольное отделение. дети 5-6 лет //English. - М.: Первое сентября, 2005. - №10. - С. 15-18.
Practical Advice for Teachers of Young Learners from the Experts //English. - М.: Первое сентября, 2005. - №3. - С. 28-30.
Галина Дроздюк
Категорія: Іноземка | Переглядів: 90 | Додав: black   | Рейтинг: 1.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Copyright MyCorp © 2018