Пошук

Архів записів

Друзі сайту







Історична Волинь
Освітній навігатор
Рівненщина: регіональний інформаційний портал
Бібліоміст


читання інновації книжкова виставка книги РДОБ УБА бібліоміст краща книга Рівне Англійська мова аудіокнига бібліотека Інтернет бібліотеки Проект інтерактивна конференція акція Конкурс краща книга Рівненщини проекти навчання тренінг бібліотекарі реклама соціальні мережі майстер-клас Юлія Ковальчук громада влада Всеукраїнський день бібліотек Рівненська обласна бібліотека Рівненська область дозвілля письменник Бібліофест переможці перемога зустріч презентація незрячі книга досвід обласна бібліотека краєзнавство освіта Письменницький маршрут інформаційні технології професійне читання фахова періодика інсталяція

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0






П`ятниця, 20.04.2018, 22:35
Вітаю Вас Гість | RSS

Libr.Net

методичний блог Рівненської обласної універсальної наукової бібліотеки
Головна | Реєстрація | Вхід
Головна » 2017 » Грудень » 18 » Ігрова діяльність як ефективний засіб у навчанні англійської мови.
11:12
Ігрова діяльність як ефективний засіб у навчанні англійської мови.
З самого раннього дитинства дитина спілкується з світом через гру. Гра – спосіб пізнання дійсності, випробувати себе, відчути свою індивідуальність, познайомитись з ролями, які вона має виконувати в майбутньому.
Іноземна мова виступає предметом та засобом навчання,
розкриває особистісний потенціал, враховуючи індивідуальні особливості
кожної дитини. У процесі навчання англійської мови у школярів
формуються вміння спілкуватись у межах комунікативного мінімуму.
Завданням вчителя початкової школи є сформування культури
спілкування і введення у процес навчання іноземної мови позитивне
сприйняття світу дитинства. Гармонійно поєднуються виховання
та навчання англійської мови за допомогою гри.
Ігрові прийоми полегшують засвоєння складних граматичних конструкцій, розширюють словниковий запас, дають можливість дітям оволодіти необхідними комунікативними навичками.
Цілі використання ігор на уроках іноземної мови:
формування певних навичок,
розвиток мовних умінь,
навчання вмінню спілкування,
розвиток необхідних здібностей і психологічних функцій,
пізнання (у сфері становлення мови),
запам’ятовування мовного матеріалу.
Вибір потрібної гри – одне із першочергових завдань викладача іноземної мови. Цей вибір має проводитись з урахуванням цілеспрямованості гри, можливості поступового її ускладнення і лексичного наповнення. Головним для гри є спостереження і увага. Ураховуючи специфіку гри в процесі навчання іноземній мові, викладач керує ходом гри і контролює її. Без ігрових дій закріплення в пам’яті іноземної лексики відбувається менш ефективно і вимагає надмірного розумового напруження. Гра, введена в учбовий процес на заняттях - один із прийомів навчання, має бути цікавою, нескладною і жвавою, сприяти накопиченню мовного матеріалу і закріпленню раніше одержаних знань. Вміло розроблена гра невіддільна від навчання. Залежно від умов, цілей і завдань, поставлених викладачем іноземної мови, гра має чергуватись з іншими видами роботи. Важливо привчати дітей розмежовувати гру і учбове заняття.
Функції ігрової діяльності:
навчальна,
мотиваційно-збуджувальна,
орієнтуюча,
компенсаторна,
виховна.
Ігрова діяльність є провідним містком в методиці викладання іноземної мови і сприяє формуванню позитивних якостей особистості, активної життєвої позиції учня в колективі та суспільстві.
Джерела:
Грицюк Л.Ф. Рольова гра – засіб мотивації іншомовного мовлення на старших
курсах// Методика викладання іноземних мов. Випуск 28. Київ, 2009. с. 69 – 71.
Дікая О.М. Використання інтелектуальних ігор на уроках англійської мови //
Англійська мова та література. – 2013. - №29. – с.2 – 8.
Капітанчук Т.В. Рольова гра як резерв підвищення якості та ефективності
навчання іноземних мов// Англійська мова та література.–2013. - №31.–с.2–7.
Кочергіна Л. Місце і роль гри у системі навчання іноземної мови// Рідна школа. – 2015. - №3. – с.48-50.
Макарова М.М. Проблемна ситуація та гра як психологічні детермінанти
розвитку пам’яті і мислення молодших школярів. – К., 2015. – 20 с.
Німчук Г.Б. Розважально-пізнавальні ігри на уроках англійської мови.// Англійська мова та література. – 2013. - №28. – с.12-15.
Олійник Т.І. Рольова гра у навчанні англійської мови в 6- 8 класах. Посібник для
вчителів. – К.: Освіта, 2002. – с. 5-22.
Галина Дроздюк
Категорія: Іноземка | Переглядів: 128 | Додав: black   | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Copyright MyCorp © 2018