Ігри для вивчення німецької мови - 23 Лютого 2016 - Libr.Net - блог РДОБ

Пошук

Друзі сайту







Історична Волинь
Освітній навігатор
Рівненщина: регіональний інформаційний портал
Бібліоміст


читання інновації книжкова виставка книги РДОБ УБА бібліоміст Рівне аудіокнига бібліотека Інтернет бібліотеки Проект інтерактивна конференція акція ПДГ Конкурс краща книга Рівненщини проекти навчання тренінг бібліотекарі реклама соціальні мережі майстер-клас Юлія Ковальчук громада влада Всеукраїнський день бібліотек Рівненська обласна бібліотека Рівненська область дозвілля письменник Бібліофест переможці перемога зустріч презентація круглий стіл незрячі книга досвід обласна бібліотека освіта Письменницький маршрут інформаційні технології професійне читання фахова періодика молоді бібліотекарі інсталяція

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0






Вівторок, 24.01.2017, 11:04
Вітаю Вас Гість | RSS

Libr.Net

методичний блог Рівненської обласної універсальної наукової бібліотеки
Головна | Реєстрація | Вхід
Головна » 2016 » Лютий » 23 » Ігри для вивчення німецької мови
10:31
Ігри для вивчення німецької мови
В рамках проекту бібліотека партнер Goethe-Institut у відділі обслуговування документами іноземними мовами пройшла зустріч з студентами, які цікавляться і вивчають німецьку мову на тему:“ Мовні ігри”. Присутні з цікавістю прослухали інформаційне повідомлення, та з задоволенням переглянули запропонований огляд найновіших видань з методики викладання та вивчення німецької мови. 
Вивчення іноземної мови – це відкриття нового мовного світу. Однією з найголовніших вимог до сучасного уроку іноземної мови є його комунікативна спрямованість, висока активність учнів. Комунікативні ігри це форма, в змісті яких знаходиться аспект навчання, гра – тренування в оволодінні видами мовленнєвої діяльності. Граючись, учні краще застосовують міжособистісні стосунки, норми поведінки, тренують і автоматизують уміння та навички. Важко уявити вдалий урок без ігрової ситуації, бо складовими гри є мовна, індивідуалізована діяльність, відсутність примусовості, навчання через групу. Тобто, гра – це навчання із задоволенням; це величезне світле вікно, через яке в її духовний світ вливається живильний потік уявлень, понять; це іскра, яка запалює вогник допитливості та зацікавленості; це і напруження творчих здібностей, уяви. Психологи стверджують, що для того, щоб гра відбулася, потрібен ігровий простір, який має особливу форму, часто не зовнішню, а ігрову, уявну – внутрішню.
Мовні ігри допомагають формувати вимовні, лексичні та граматичні навички, тренують уживання мовних явищ на різних етапах вивчення іноземної мови. Висока ефективність мовної гри безсумнівно  основна, мета їх – це формування мобілізації попереднього досвіду, стимуляція інтересу та творчості.
Очікувані результати:
•             активізувати мовленнєві навички,
•             тренувати пам’ять і увагу,
•             розвивати уяву та фантазію,
Присутнім були запропоновані ігри і на кожний тип було наведено приклад.
Фонетичні ігри. Мета фонетичних ігрових вправ – це удосконалення вміння чітко та виразно вимовляти кожен звук, слово, володіти різними темпами мовлення.
Гра «Впіймай звук». 
Мета: формування навичок виділяти в словах спільний звук.
Хід гри: Учитель ставить завдання назвати спільний звук у словах, які прозвучать.
Орфографічні ігри. Мета: формування навичок усвідомлення місця букви в слові.
Гра «Чергова буква»
Хід гри: Учням роздають картки з буквами і пропонують написати якомога більше слів, у яких ця буква стоїть на визначеному місці (наприклад, на першому). Час виконання завдання регламентується (3 – 5 хв).
Лексичні ігри   
Гра «Sucht und findet»
Мета: повторення вивченої лексики.
Хід гри: учитель пропонує учням «змійку» з букв, серед яких заховані слова. Перемагає той учень, який найшвидше знайде і запише ці слова.
Основною метою цих ігор є формування навичок монологічного та діалогічного мовлення. Цьому сприяє атмосфера колективного спілкування на основі комунікативної ситуації.
Граматичні ігри. Ігри використовуються з метою набуття граматичних навичок, правильного вживання артиклів, прийменників із займенниками, відмінювання іменників та дієслів та ін.
Гра «Як це робиться?»
Мета: семантична диференціація лексики.
Хід гри: Учитель роздає учням малюнки та картки, на яких написані дієслова. Учні повинні записати ті дієслова, які пояснюють намальоване.
Висновки:
діти легко запам’ятали нові слова і граматичні формули. Ігри допомагають засвоєнню лексичних одиниць та граматичних структур, поглибленню набутих знань та використанню їх в усному мовленні. Адже головне - навчання живої розмовної німецької мови через гру. Гра допомагає спілкуванню, сприяє передачі накопиченого досвіду, одержанню нових знань, правильній оцінці вчинків, розвитку комунікативних навичок, її сприйняття, пам'яті, мислення, уяві, емоціям, таких рис, як колективізм, активність, дисциплінованість, спостережливість, уважність.
Галина Дроздюк
Категорія: Іноземка | Переглядів: 212 | Додав: black   | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Copyright MyCorp © 2017