Пошук

Архів записів

Друзі сайту







Історична Волинь
Освітній навігатор
Рівненщина: регіональний інформаційний портал
Бібліоміст


читання інновації книжкова виставка книги РДОБ УБА бібліоміст краща книга Рівне Англійська мова аудіокнига бібліотека Інтернет бібліотеки Проект інтерактивна конференція акція Конкурс краща книга Рівненщини проекти навчання тренінг бібліотекарі реклама соціальні мережі майстер-клас Юлія Ковальчук громада влада Всеукраїнський день бібліотек Рівненська обласна бібліотека Рівненська область дозвілля письменник Бібліофест переможці перемога зустріч презентація круглий стіл незрячі книга досвід обласна бібліотека освіта Письменницький маршрут інформаційні технології професійне читання фахова періодика інсталяція

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0






П`ятниця, 15.12.2017, 10:10
Вітаю Вас Гість | RSS

Libr.Net

методичний блог Рівненської обласної універсальної наукової бібліотеки
Головна | Реєстрація | Вхід
Головна » 2011 » Березень » 14 » Друковані та електронні ресурси: ступінь прихильності користувачів
16:20
Друковані та електронні ресурси: ступінь прихильності користувачів
Друковані, електронні, ресурси, користувачі, РДОБ, блог, книгиФормуючи свій фонд, нині бібліотеки особливу увагу звертають на придбання електронних версій інформаційного ресурсу.  Які ж фактори впливають на вибір користувачем друкованої чи електронної версії?  Виявляється, важливим є вік користувача, його готовність до використання ресурсу, доступність ресурсу, зокрема, його вартість, наявність у користувача пристрою для читання, якість контенту, структура та оформлення ресурсу, мета використання. Як стверджує Я. Є. Сошинська, к.і.н., доцент КПІ, у статті "Друковані та електронні ресурси: ступінь прихильності користувачів", особливо важливим є те, що у 56% звернень до електронних ресурсів. вони ініційовані бібліотекарями-консультантами. У багатьох випадках потрібне навчання користувачів основам пошуку і навігації в БД.
Як показують дослідження білоруських бібліотекарів, користувачі віком від 45 років частіше працюють з друкованими ресурсами, користувачі віком 25-45 років після отримання консультації активно використовують електронні БД, користувачі віком 16-25 років активно використовують мережу Інтернет для пошуку готових робіт (якщо 100% релевантного документа не знайшли - використовують як БД, так і друковані ресурси).
Як вважає дослідниця, перевагу будуть мати ресурси, оснащені досконалішою інформаційно-пошуковою системою, незалежно від їх форми (друкованої чи електронної). У роботі з ресурсами не варто недооцінювати можливості бібліографії (вебліографії). Слід створювати не сигнальну, а, принаймні, анотовану бібліографічну інформацію, дайджести і реферати ресурсів.
А як вважаєте ви?
Категорія: Дискусійний майданчик | Переглядів: 1676 | Додав: Obrobka | Теги: ресурси, РДОБ, Друковані, книги, блог, користувачі, електронні   | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 6
6  
..." не завжди ми можемо задовільнити читачів друкованими виданнями" -саме цей факт спонукає до створення у бібліотеках нових та рекламування існуючих електронних ресурсів. І справді, бібліотекам потрібно поспішати, щоб зайняти у цьому процесі свою нішу.

5  
Не погоджуся з попереднім дописувачем. Молоде покоління обирає друковану продукцію. Тільки повинно бути більше реклами про книгу.

4  
Ми живемо у чудовий час побудови нового типу бібліотек – електронних бібліотек, які мають змогу надавати широкомасштабний сервіс на основі документів, що зберігаються у цифровій формі і доступ до яких надається через мережу великій кількості користувачів.
Завдання бібліотеки – зберігати не тільки традиційні документи, а й бути електронними архівами. Важко передбачити, які саме форми представлення інформації виникнуть у майбутньому, які колекції і сервіси з’являться через деякий час. Багато стін, створених фізичними відстанями, часовими поясами і необхідністю працювати безпосередньо з фізичними об’єктами, вже рухнуло і багато ще рухне по мірі виникнення нових технологій, розвитку програмного забезпечення і засобів зв’язку.
Електронні видання дуже потрібні користувачам бібліотеки. Адже не завжди ми можемо задовільнити читачів друкованими виданнями .

3  
Як би ми не ностальгували за колишніми часами, де і книги були цікавіші. а, головне, ми були молодші, життя, а,головне, техніка рухається вперед. І будуть читачі користуватися електронними виданнями, адже і комп'ютери у населення є та й інша техніка для прослуховування і читання. Головне показати людям цей шлях, залучити до користування. І тут - широке поле діяльності для бібліотеки. І просто прорекламувати віч-на-віч з читачем, і бібліографію скласти. Треба йти вперед!!!

1  
Сравді електронні ресурси на даний час є актуальними і повинні формуватися у фондах бібліотек, але є ще і той факт, що переважна кількість населення ще не має змоги їх використовувати, а для більшості людей старшого віку вони не цікаві, тому що для них перевагою є друкованні пеперові видання. Але час іде вперед і на щастя (а можливо і на жаль) електронні видання все таки будуть потрібними для користувачів.

2  
Читачами бібліотеки є як старше покоління, так і молодь. Звичайно для користувачів старшого віку корисним є друковані видання, бо більшість електронними користуватися не вміє! А для молоді традиційні джерела інформаціє не є актуальними і в бібліотеку вони не дуже хочуть іти, тож зацікавити і повернути молодь до бібліотеки можна лише завдяки новаціям і чим швидше тим краще для обох сторін!!!

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Copyright MyCorp © 2017