Пошук

Архів записів

Друзі сайту







Історична Волинь
Освітній навігатор
Рівненщина: регіональний інформаційний портал
Бібліоміст


читання інновації книжкова виставка книги РДОБ УБА бібліоміст краща книга Рівне аудіокнига бібліотека Інтернет бібліотеки Проект інтерактивна конференція акція Конкурс краща книга Рівненщини проекти навчання тренінг бібліотекарі реклама соціальні мережі майстер-клас Юлія Ковальчук громада влада Всеукраїнський день бібліотек Рівненська обласна бібліотека Рівненська область дозвілля письменник Бібліофест переможці перемога зустріч презентація круглий стіл незрячі книга досвід обласна бібліотека освіта Письменницький маршрут інформаційні технології професійне читання фахова періодика молоді бібліотекарі інсталяція

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0






Субота, 19.08.2017, 00:03
Вітаю Вас Гість | RSS

Libr.Net

методичний блог Рівненської обласної універсальної наукової бібліотеки
Головна | Реєстрація | Вхід
Головна » 2013 » Травень » 30 » Для жителів Рівненщини стає звичним користуватися електронними послугами у бібліотеках
16:48
Для жителів Рівненщини стає звичним користуватися електронними послугами у бібліотеках
Бібліотеки Рівненської області кілька років поспіль активно розвивають напрямок надання громадянам доступу до інформації органів влади. З 2009 року в області функціонує мережа пунктів доступу громадян до урядової інформації. У 2013 році цей напрямок роботи отримав новий виток розвитку завдяки реалізації проекту Рівненського обласного відділення Української бібліотечної асоціації «Публічні бібліотеки – мости до електронного урядування». Він передбачає навчання користувачів і надання їм на базі бібліотек послуг е-урядування та електронних послуг побутового значення (замовлення квитків, здійснення комунальних платежів, купівля товарів тощо).
Чотири роки практики принесли свої плоди: сьогодні бібліотечні працівники з гордістю можуть розповісти безліч історій про те, як громада використовує електронні послуги на базі книгозбірень. Наприклад, до до Корецької центральної бібліотеки звернулася громадянка Росії – Городецька Галина Петрівна, яка приїхала до України відвідати хвору сестру. Обставини склалися так, що Галина Петрівна змушена була затриматися в Україні на тривалий час. Квиток на літак, що жінка придбала на зворотній шлях, потрібно було замінити. Жінка прийшла до бібліотеки, де їй охоче допомогли. За допомогою Інтернету квиток було переоформлено на іншу дату. У 2013 році 17 випускників корецьких шкіл скористалися послугами районної бібліотеки, щоб успішно зареєструватися на ЗНО, заповнивши електронні бланки запису.
Подібні історії поступово перетворюють бібліотеку на центр, де громадяни можуть вирішити свої проблеми. Наприклад, у Дубенській міській бібліотеці відвідувачка змогла за допомогою інтернету вирішити питання з працевлаштуванням. Головатчик Наталія Григорівна – жителька міста Дубно, інженер-технолог харчової промисловості. В пошуках гідної роботи вона постійно приходила до міської бібліотеки, для пошуку вакансій через інтернет-портали та розсилання резюме. Нещодавно отримала кілька пропозицій, а 19 травня виїхала до Тбілісі для співбесіди з потенційними роботодавцями фірми «Санте». Подібний випадок стався і у Володимирецькому районі: студентка КНУКІМ Сирота Ю. А., відвідала районну бібліотеку, де від місцевих бібліотекарів довідалася про можливість зареєструвати своє резюме на спеціалізованому інтернет-порталі «ТРУД»; вона вирішила скористатися пропозицією і залишила свої дані для потенційного роботодавця. Нещодавно, студентка поділилася з бібліотекарями радісною звісткою – їй відповіли та запросили на роботу до Києва.
Досвід обслуговування користувачів у Костопільській районній бібліотеці демонструє, що членів громади хвилює не лише вирішення побутових проблем, а й електронне урядування у його традиційному значенні. У сина читачки районної бібліотеки Костопільського району Мегедь Т. С., серйозні проблеми зі здоров’ям, тому вона постійно цікавиться змінами, пов’язаними із соціальним захистом дітей-інвалідів. Завдяки безкоштовному інтернету, що є у бібліотеці жінка має змогу самостійно виходити на сайт Міністерства соціальної політики, щоб шукати інформацію про реабілітаційні центри, санаторно-курортне лікування, навчання для інвалідів; вона активно спілкується з людьми, що стикнулися з подібними проблемами у соціальних мережах.
Бібліотечні фахівці розуміють, що це перші, скромні кроки на шляху впровадження електронного урядування, але з досвідом приходить і усвідомлення того, що чим більше людей користуватимуться цими сервісами, тим швидше зростатиме їх кількість.


Категорія: Професія бібліотекар | Переглядів: 513 | Додав: metodist | Теги: Рівне, замовлення квитків, бібліотеки, Рівненська область, рівненщина, електронні послуги, Рівненська обласна бібліотека   | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Copyright MyCorp © 2017