Пошук

Архів записів

Друзі сайту







Історична Волинь
Освітній навігатор
Рівненщина: регіональний інформаційний портал
Бібліоміст


читання інновації книжкова виставка книги РДОБ УБА бібліоміст краща книга Рівне аудіокнига бібліотека Інтернет бібліотеки Проект інтерактивна конференція акція Конкурс краща книга Рівненщини проекти навчання тренінг бібліотекарі реклама соціальні мережі майстер-клас Юлія Ковальчук громада влада Всеукраїнський день бібліотек Рівненська обласна бібліотека Рівненська область дозвілля письменник Бібліофест переможці перемога зустріч презентація круглий стіл незрячі книга досвід обласна бібліотека освіта Письменницький маршрут інформаційні технології професійне читання фахова періодика молоді бібліотекарі інсталяція

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0






Четвер, 17.08.2017, 21:26
Вітаю Вас Гість | RSS

Libr.Net

методичний блог Рівненської обласної універсальної наукової бібліотеки
Головна | Реєстрація | Вхід
Головна » 2014 » Вересень » 11 » Англійські театралізації
15:58
Англійські театралізації
     Доброю традицією стало тестування нових форм роботи з користувачами під час дії літньої читальні.  Доповнюючи звичні способи навчання на літній терасі, працівники  відділу  обслуговування документами  іноземними мовами запропонували своїм користувачам відвідати  ляльковий театр. Було підготовлено  схематичний сценарій за матеріалами методичних видань, що надходять до бібліотеки:
 
  •  Ковальчук А. A house in the wood/ А. Ковальчук //Англійська мова та література. - Харків: Основа, 2006.№7. -  С. 31-32. 
  • Кузнецова Н. Драматизація в навчанні іноземної мови/ Н.Кузнецова //Англійська мова та література. - Харків: Основа. - №25-26. - С. 37.                                                                
  • Ройзин Б.   Драматизация уроков в VII классах/ Б. Ройзин //Иностранные языки в школе. - М., 2012. - №4. -  С. 69-72.
  • Английский язык в сказках, конкурсах и викторинах //English. - М.: Первое сентября, 2005. - №11. -  С. 33-37.
            Під час драматизації казки “Теремок” англійською мовою ми також використали весь наочний ресурс із застосуванням ляльки-петрушки.  Дітлахи з задоволенням прийняли пропозицію і всі завзято ввійшли в роль “ляльководів”.  
       Захід передбачав:
  • активізувати мовленнєві навички;
  • тренувати пам’ять і увагу;
  • розвивати уяву та фантазію;
  • навчити виразності та чіткості мови, дикції,  способу зміни голосу та імітації звуків і голосів. 
       Учасники з цікавістю поставились до завдань, тому результат був  позитивний: діти легко зафіксували в пам’яті нові слова і граматичні формули. Таке театралізоване дійство сприяло  мимовільному засвоєнню лексичних одиниць та граматичних структур, поглибленню набутих знань та використанню їх в усному мовленні. Малі актори отримали масу задоволення і вражень. Адже головне - навчання живої розмовної англійської мови. Звісно, така форма роботи є новинкою для літніх читалень.
       Працівники відділу завжди чекають і запрошують до співпраці  вчителів, талановитих дітей, учнів, всіх, кому це цікаво. Адже на базі запропонованого театрального інсценування надається можливість  використовувати наш ресурс для складання творчих завдань відповідно до матеріалу, що вивчається, враховуючи вік школярів, рівень їхніх знань, різнобічність їх інтересів та захоплень. А використання театралізованих уроків-постановок урізноманітнять проведення факультативних занять, шкільних вечорів, конкурсів…
                                                                                                                  Галина Дроздюк 
Категорія: Іноземка | Переглядів: 426 | Додав: black | Теги: шкільний театр, мовленнєві навички, уява, драматизація, вимова   | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Copyright MyCorp © 2017