Доброчесність академічна
Мета заходу:
- дидактична:
- дати уявлення про поняття «академічну доброчесність», види доброчесності; плагіат.
- пояснити значущість і актуальність документів з академічноі дорочесності;
- ознайомити з основними правовими документами в галузі академічної доброчесності;
- розвиваюча:
- розвивати уміння коментувати та аналізувати;
- знаходити необхідну інформацію; розвивати уміння аргументовано висловлювати свою точку зору;
- застосовувати навички роботи з нормативно-правовими актами на практиці. Вдосконалювати навички роботи з першоджерелами.
- виховна:
- виховувати повагу до Законів України;
- виховувати пріоритет загальнолюдських цінностей, активну життєву позицію, патріотизм, гуманізм, чесність, толерантність;
- виховувати вміння захищати свої права цивілізованим шляхом
- виховувати повагу до осіб, які здобувають освіту, до їхніх батьків
Обладнання:
Інтерактивна дошка, фото- відеокамера, планшет, листочки із завданнями, листочки паперу великі, маркери, ручки
Види роботи: розповідь, бесіда, письмова робота у стислій формі есеїв, робота з правовою термінологією, робота з першоджерелами, робота з нормативно-правовими документами, відкритий мікрофон, рольова гра
Інтерактивна технологія
Ділимо групу на підгрупи
Беремо листочки із завданнями:
Завдання:
- 1. Загальний. Есеї –конкурс: (5-7 речень) Тема-завдання: Що для вас у школі академічна доброчесність/недоброчеснісь. Шляхи подолання.) Чи є життя без списування? Чим відрізняється проста крадіжка від плагіату чи списування?
- 2. Практичні завдання:
- 1. медицина (рольова гра «чи хотіли би ви, щоби вас оперував лікар, який списував і нечесно здобував оцінки в медуніверситеті? Розіграти сценку)
- 2. будівництво: ( як ви себе почуваєтеся на мосту, який спроектував інженер, який списував і нечесно здобував оцінки в технічному коледжі? Розіграйте сценку).
- 3. бухгалтерія: (чи довірили би ви скласти податкову звітність бухгалтеру, якій на іспитах списував у сусіда? Чим загрожує така «звітність»? Розіграйте сценку)
- 4. ландшафтний дизайн: (Чи дали би ви роботу садовнику, який не тямить у ландшафтному дизайні? Розіграйте сценку з невдоволеним хазяїном)
- 5. кафе: (Чи святкували би день народження або випускний вечір у кафе, де шеф-кухар – хороший знайомий, наприклад, мера міста, і не закінчував спеціалізований навчальний захід? Розіграйте сценку з невдоволеним клієнтом-відвідувачем кафе)
Висновки:
Мета заходу досягнена: учні ознайомлені з конституційними правами, з поняттями доброчесності,роз'яснено значення академічної доброчесності, здійснено допомогу учням оцінити результати власної діяльності, розкрито зв'язок академічної доброчесності з іншими видами діяльності людини, повагу до прав людини.
ЖУРІ:
Оцінка робіт; нагороди.
Захід відбувся на базі Білокриницької ЗОШ І-ІІІ ступенів Рівненської районної ради Рівненської області
Панчук Тетяна
|