Пошук

Архів записів

Друзі сайту







Історична Волинь
Освітній навігатор
Рівненщина: регіональний інформаційний портал
Бібліоміст


читання інновації книжкова виставка книги РДОБ УБА бібліоміст краща книга Рівне Англійська мова аудіокнига бібліотека Інтернет бібліотеки Проект інтерактивна конференція акція Конкурс краща книга Рівненщини проекти навчання тренінг бібліотекарі реклама соціальні мережі майстер-клас Юлія Ковальчук громада влада Всеукраїнський день бібліотек Рівненська обласна бібліотека Рівненська область дозвілля письменник Бібліофест переможці перемога зустріч презентація круглий стіл незрячі книга досвід обласна бібліотека освіта Письменницький маршрут інформаційні технології професійне читання фахова періодика інсталяція

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0






Неділя, 17.12.2017, 19:46
Вітаю Вас Гість | RSS

Libr.Net

методичний блог Рівненської обласної універсальної наукової бібліотеки
Головна | Реєстрація | Вхід
Головна » 2011 » Січень » 16
      Конфлікти супроводжують нас впродовж усього життя: в суспільстві, на роботі, в сім’ї тощо. Навряд чи знайдеться людина, яка жодного разу не зіткнулася з конфліктною ситуацією. Бібліотека, звичайно, не являється виключенням. Найчастіше суперечки виникають в процесі обслуговування користувачів. Ось і я зіткнулася з конфліктною ситуацією саме при обслуговуванні.
      З метою залучення нових користувачів до бібліотеки я провела акцію до новорічних свят, яка передбачала заохочувальні призи лише для нових відвідувачів. Але не так все просто як здається!:) В цей день до бібліотеки завітала постійна читачка, яка прийшла лише за подарунком, що в свою чергу, і спричинило конфлікт. На щастя, все було вирішено шляхом розумного компромісу, але настрій був зіпсований на цілий день:(
      Отже, я зрозуміла, що при обслуговуванні користувачів необхідно мати індивідуальний підхід до кожного відвідувача, враховуючи його псих ... Читати далі »
Категорія: Професія бібліотекар | Переглядів: 1317 | Додав: Romashka | Дата: 16.01.2011 | Коментарі (4)


Copyright MyCorp © 2017