Пошук

Архів записів

Друзі сайту







Історична Волинь
Освітній навігатор
Рівненщина: регіональний інформаційний портал
Бібліоміст


читання інновації книжкова виставка книги РДОБ УБА бібліоміст краща книга Рівне Англійська мова аудіокнига бібліотека Інтернет бібліотеки Проект інтерактивна конференція акція Конкурс краща книга Рівненщини проекти навчання тренінг бібліотекарі реклама соціальні мережі майстер-клас Юлія Ковальчук громада влада Всеукраїнський день бібліотек Рівненська обласна бібліотека Рівненська область дозвілля письменник Бібліофест переможці перемога зустріч презентація круглий стіл незрячі книга досвід обласна бібліотека освіта Письменницький маршрут інформаційні технології професійне читання фахова періодика інсталяція

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0






Понеділок, 23.10.2017, 04:14
Вітаю Вас Гість | RSS

Libr.Net

методичний блог Рівненської обласної універсальної наукової бібліотеки
Головна | Реєстрація | Вхід
Головна » 2013 » Січень » 9 » 11 раунд Конкурсу співпраці бібліотек з місцевими громадами
11:09
11 раунд Конкурсу співпраці бібліотек з місцевими громадами
     Шановні колеги!!! З радістю повідомляю Вам, що Програма Бібліоміст оголосила 11 раунд Конкурсу співпраці бібліотек з місцевими громадами.
     Тема раунду: «Маркетинг і реклама в бібліотеках»
    Сьогодні, коли скорочується державне фінансування на розвиток бібліотек, вони самі повинні шукати нові концепції своєї діяльності, щоб оптимально використати наявні ресурси і постійно доводити свою соціальну і культурно-громадську необхідність. Маркетинг може бути цією новою концепцією.
     Концепція бібліотечного маркетингу визначає загальні цілі, задачі та функції бібліотеки, її пріоритети і напрямки роботи, виходячи з ситуації на ринку, а також потребує аналізу ресурсів. Це своєрідне визначення місії бібліотеки.
Завдяки маркетинговій діяльності бібліотека сама мотивує себе аналізувати, вимірювати та пристосовувати до ситуації свої технологічні процеси, внутрішню структуру і нові ідеї. Спирання на маркетинг як систему управління та трансформації бібліотеки в ринковій економіці ставить її в більш вигідне положення у порівнянні з бібліотеками, що працюють за традиційною моделлю. Маркетинг принципово перебудовує бібліотеку, мислення бібліотекарів, повертає їх в бік користувача і тим самим полегшує ідентифікацію їхньої реакції на вимоги ринку.
     У рамках конкурсу бібліотекам пропонується розробляти проекти зі створення та реклами нового іміджу бібліотеки або ре-брендінгу існуючого бібліотечного іміджу з використанням різноманітного спектру сучасних рекламних та маркетингових інструментів.
     Конкурс відкритий для всіх публічних бібліотек.
     Останній термін подання заявок – 31 січня 2013 р.
     Конкурсна комісія не буде розглядати неповні заявки (відсутні анкети, незаповнені поля).
     Бажаємо успіхів у написанні заявок!!!
     Завантажити повний пакет документів можна завантажити тут.

Категорія: Конкурси | Переглядів: 807 | Додав: Romashka | Теги: Конкурс, бібліотечна реклама, маркетинг в бібліотеках, бібліоміст, бібліотека   | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Copyright MyCorp © 2017